Experienced GL Team Lead - New SSC in Prague

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Position outline

An opportunity to participate in building and consolidating a new Finance Service Delivery focusing on General Ledger, Accounts Payable, Accounts Receivable and Cash and Expenses transactions.

For a position of a GL and Reporting Team Lead, we are looking for an experienced candidate in general ledger accounting and related reporting processes within a shared service center environment, interested in leading a small team of accounting specialists.

Your Responsibilities as a GL and Reporting Team Lead:

  • Engage in the transition of General Ledger processes from abroad.
  • Support the stabilization of GL and reporting processes in the SSC post Go-Live.
  • Manage a team of up to 5 direct reports, ensuring performance objectives are set and reviewed and team capabilities are developed.
  • Accountable for the accurate and timely preparation and maintenance of accounting records and financial ledgers.
  • Accountable for the accurate and timely preparation of management and statutory reports.
  • Closely cooperate with financial controllers regarding forecasting and budgeting activities.
  • Ensure the team works within a robust and effective internal control and governance framework to ensure all underlying accounting activity is accurate.
  • Support both internal and external audits.
  • Identify and implement continuous improvement across finance functions.

REQUIREMENTS:

  • Minimum 5 years’ experience in general ledger accounting.
  • Understanding of SSC processes.
  • IFRS knowledge.
  • Fluent English.
  • Previous migration project management experience welcomed.
  • SAP knowledge welcomed.

BENEFITS:

  • 5 weeks of holiday
  • 3 sick days
  • Full coverage of sick leave
  • Meal vouchers
  • Reimbursement for public transport pass (3 650CZK pa)
  • Further professional education suport (FCE, CAE, CPE, and others)
  • Language courses with a native speaker
  • One week of paternity leave
  • Pension and Life Insurance contribution
  • Multisport card
  • Medical benefits

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Ředitelství silnic a dálnic s. p. | Ředitelství silnic a dálnic s… | Nusle, Praha Nusle, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. listopadu
Uměleckoprůmyslové museum v Praze | Uměleckoprůmyslové museum v… | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. listopadu
Ekonomický servis Peterovi s.r.o. | Ekonomický servis Peterovi s… | Praha Praha
  • 38 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro zdravotně postižené
Zveřejněno: 12. listopadu
DAILY CONNECT s.r.o. | DAILY CONNECT s.r.o. | Praha Praha
  • 30 000 – 90 000 Kč
  • Plný úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 11. listopadu
DSV Solutions s.r.o. | DSV Solutions s.r.o. | Pavlov, Kladno Pavlov, Kladno
  • 40 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 12. března
FNZ (EUROPE) DESIGNATED ACTIVITY COMPANY, odštěpný závod | FNZ (EUROPE) DESIGNATED… | Brno Brno
  • do 80 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 22. ledna
Moravia IT s.r.o. | Moravia IT s.r.o. | Brno Brno
  • 40 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 23. ledna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Česká spořitelna, a.s., Twisto payments a.s., INDEX NOSLUŠ s.r.o., Ministerstvo práce a sociálních věcí, Broker Investment, s.r.o., Národní technické muzeum, Stavební bytové družstvo STAVBAŘ, družstvo, EKOSPOL a.s., Československá obchodní banka, a. s., Pojišťovna VZP, a.s., Česká pošta, s.p., Gastro Group Service s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Ředitelství silnic a dálnic s. p., Institut klinické a experimentální medicíny, Metrostav a.s., mBlue Czech, s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., Triangle Recruitment CZ s.r.o., VINCI Construction CS a.s., Advantage Consulting, s.r.o., Deklarace odpovědného podnikání z. s., 21 Consult Group s.r.o., Bageterie Boulevard, Penta Hospitals CZ, s.r.o., RIXO a.s., EVROPA services Czech s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., JOBSTART s.r.o., Partners Financial Services, a.s., Rex Concepts BK Czech s.r.o., Uměleckoprůmyslové museum v Praze, HOFMANN WIZARD s.r.o., Ubbe s. r. o., PPL CZ s.r.o., Ekonomický servis Peterovi s.r.o., eDO finance, a.s., Etimos Human s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, DAILY CONNECT s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Recepční, Referent / Referentka, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Pokladník / Pokladnice, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Insolvenční specialista / specialistka, Kuchař / Kuchařka, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, Realitní makléř / makléřka, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Oblastní ředitel / ředitelka, Výkonný ředitel / ředitelka, Specialista / specialistka státní správy, Úředník / Úřednice, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Staré Město, Praha, Nové Město, Praha, Veleslavín, Praha, Nusle, Praha, Holešovice, Praha, Vinohrady, Praha, Střížkov, Praha, Stodůlky, Praha, Smíchov, Praha, Celá ČR, Krč, Praha, Chodov, Praha, Karlín, Praha, Michle, Praha, Vysočany, Praha, Radlice, Praha, Hloubětín, Praha, Černý Most, Praha, Břevnov, Praha, Štěrboholy, Praha, Horní Měcholupy, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

audit