Senior GL Accountant – New SSC in Prague

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Position outline

An opportunity to participate in building and consolidating a small Finance Service Delivery focusing on General Ledger, Accounts Payable, Accounts Receivable and Cash and Expenses transactions.

This is a challenging yet rewarding role for the right candidate who can demonstrate a combination of GL technical excellence, a pro-active attitude and a motivation to be part of something new.

Your Responsibilities as a Senior General Ledger Accountant:

  • Ensure the accuracy, control and integrity of the financial ledgers
  • Maintain the fixed assets register, perform all fixed assets accounting and verify existence of tangible assets on site
  • Manage inventory accounting, coordinate and oversee regular stock takes
  • Perform inter-company confirmations and monthly reconciliations of inter-company balances
  • Cooperate closely with reporting analysts
  • Support more junior colleagues and acting as a backup for their scope of activities
  • Take an active part in the transition of GL processes and their following set up in Prague
  • Support both internal and external audits.
  • Identify and implement continuous improvement across finance functions

REQUIREMENTS:
Must Have:

  • Minimum 4 year experience in complex accounting, general ledger processes and month-end activities
  • Fluent English
  • Understanding of IFRS

Nice to have:

  • Proficiency in SAP
  • Fluency in German or Italian
  • Experience with transition of accounting processes
  • Accounting qualification (ACCA, ACA, KCÚ)

BENEFITS:

  • 5 weeks of holiday
  • 3 sick days
  • Full coverage of sick leave
  • Meal vouchers
  • Reimbursement for public transport pass (3 650CZK pa)
  • Further professional education suport (FCE, CAE, CPE, and others)
  • Language courses with a native speaker
  • One week of paternity leave
  • Pension and Life Insurance contribution
  • Multisport card
  • Medical benefits

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

JOBSTART s.r.o. | JOBSTART s.r.o. | Praha Praha
  • 80 000 – 99 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 17. listopadu
EVROPA services Czech s.r.o. | EVROPA services Czech s.r.o. | Praha Praha
  • 60 000 – 180 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 17. listopadu
mBlue Czech, s.r.o. | mBlue Czech, s.r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 17. listopadu
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 14. listopadu
Ředitelství silnic a dálnic s. p. | Ředitelství silnic a dálnic s… | Nusle, Praha Nusle, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. listopadu
Uměleckoprůmyslové museum v Praze | Uměleckoprůmyslové museum v… | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. listopadu

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Broker Investment, s.r.o., Deklarace odpovědného podnikání z. s., Randstad HR Solutions s.r.o., Penta Hospitals CZ, s.r.o., Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o., JOBSTART s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., Partners Financial Services, a.s., NET4GAS, s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., HVLD Management s.r.o., EVROPA services Czech s.r.o., Česká pošta, s.p., mBlue Czech, s.r.o., Twisto payments a.s., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, Česká spořitelna, a.s., Národní technické muzeum, Stavební bytové družstvo STAVBAŘ, družstvo, EKOSPOL a.s., Pojišťovna VZP, a.s., Gastro Group Service s.r.o., Ředitelství silnic a dálnic s. p., Institut klinické a experimentální medicíny, Metrostav a.s., Grafton Recruitment s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Triangle Recruitment CZ s.r.o., VINCI Construction CS a.s., Bageterie Boulevard, RIXO a.s., Rex Concepts BK Czech s.r.o., Uměleckoprůmyslové museum v Praze, HOFMANN WIZARD s.r.o., Ubbe s. r. o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Pokladník / Pokladnice, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, Insolvenční specialista / specialistka, Analytik / analytička IT, Konzultant / konzultantka IT, Specialista / specialistka IT, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Referent / Referentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Specialista / specialistka nákupu, Specialista / specialistka ve službách, Realitní makléř / makléřka, Stavební inženýr / inženýrka, Obchodní manažer / manažerka, Oblastní manažer / manažerka, Personální manažer / manažerka, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Radlice, Praha, Nové Město, Praha, Vokovice, Praha, Nusle, Praha, Řepy, Praha, Karlín, Praha, Střížkov, Praha, Vinohrady, Praha, Stodůlky, Praha, Staré Město, Praha, Veleslavín, Praha, Holešovice, Praha, Smíchov, Praha, Krč, Praha, Chodov, Praha, Michle, Praha, Vysočany, Praha, Hloubětín, Praha, Černý Most, Praha, Břevnov, Praha, Celá ČR

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

audit