- Plný úvazek

Grafton Recruitment s.r.o.
Administrativní podpora obchodního oddělení
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás
Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Máte krátkou zkušenost s prací v administrativě a tato práce Vás baví? Naplňuje Vás každodenní kontakt s lidmi? Umíte organizovat, komunikovat s klienty i kolegy? Rádi byste pracovali v dynamickém kolektivu? Chcete se učit novým věcem a využívat angličtinu? Pokud ano, budeme rádi, když nám pošlete svůj životopis.
Náplň práce:
- administrativní podpora týmu
- příprava podkladů
- kompletace smluv
- spolupráce s úřady
- komunikace s klienty
- ad hoc činnosti
Nástup: září 2016
POŽADAVKY:
- SŠ ekonomického/ stavebního zaměření výhodou
- praxe v oblasti administrativy výhodou
- středně pokročilá znalost AJ
- MS Office- uživatelská znalost
- organizační schopnosti
- výborné komunikační schopnosti
- pečlivost
- odolnost vůči stresu
BENEFITY:
- stravenky
- příspěvek na MHD
- mobilní telefon
- příspěvek na dovolenou
- příspěvek na penzijní pojištění
- flexibilní pracovní doba
- teambuildingové akce



