B+N Czech Republic Facility Services s.r.o.

Administrativní podpora obchodního oddělení s AJ

Krč, Praha

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost B+N Czech Republic Facility Services s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

B+N Czech Republic Facility Services s.r.o.

B+N Czech Republic Facility Services s.r.o. je součástí společnosti B+N Referencia Zrt., která byla založena v Maďarsku v roce 1993 a dnes je významným leadrem na trhu v oblasti služeb Facility Managementu.

Máte zájem pracovat a rozvíjet se v nadnárodní společnosti zaměřené na oblast facility služeb?

Do našeho týmu aktuálně hledáme novou posilu, která nám pomůže s rozvojem nadnárodní společnosti na českém trhu, nově pod jménem B+N od 1.4.2021, ač nás možná lépe znáte jako ISS Facility Services. Budete s námi budovat dlouhodobé obchodní partnerské vztahy, které nám pomohou růst a zkvalitňovat se.

Jaká bude Vaše hlavní činnost?

  • administrativní podpora obchodního oddělení od A do Z (reportování nabídek a smluv, práce v interním systému ISPP)
  • příprava a kompletace dokumentů a smluv pro podání nabídky pro veřejné i neveřejné zakázky
  • hlídání a dodržování termínů pro podání nabídek
  • podávání a zasílání nabídek úřadům nebo subjektům, kteří výběrové řízení vypsali následující formou – e-mail, portál, tištěná forma a jiné
  • příprava a revidování obchodních smluv a dodatků v anglickém i českém jazyce
  • příprava cenových kalkulací

Co Vám nabízíme my?

  • být součástí TOP 3, která má za cíl podporovat ochranu životní prostředí
  • skvělý tým lidí, kteří jsou nejen kolegy, ale i přáteli
  • další benefity, které jsou v dnešní době automatické (laptop, mobilní telefon)

Co pro tuto pozici potřebujete?

  • máte ukončené SŠ/ VŠ vzdělání ekonomického zaměření
  • máte případnou zkušenost na podobné pozici
  • schopnost porozumět anglickému textu (pasivní znalost)
  • velmi dobrá znalost MS Office
  • baví Vás administrativa a komunikace s kolegy
  • je Vám vlastní pečlivost, systémovost, odpovědnost a organizační schopnosti

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

DAILY CONNECT s.r.o. | DAILY CONNECT s.r.o. | Praha Praha
  • 30 000 – 90 000 Kč
  • Plný úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví | Oborová zdravotní pojišťovna… | Braník, Praha Braník, Praha
  • 63 000 – 75 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 4. října
Mlékárna Pragolaktos, a.s. | Mlékárna Pragolaktos, a.s. | Kyje, Praha Kyje, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 3. října
JOBSTART s.r.o. | JOBSTART s.r.o. | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro studenty
Zveřejněno: 2. října
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 2. října
Sirowa Czech s.r.o. | Sirowa Czech s.r.o. | Praha Praha
  • 30 000 – 38 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 2. října
PetCenter CZ s.r.o. | PetCenter CZ s.r.o. | Košíře, Praha Košíře, Praha
  • 35 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 2. října
LEROS, s.r.o. | LEROS, s.r.o. | Zbraslav, Praha Zbraslav, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 2. října
Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra | Správa uprchlických zařízení… | Kamýk, Praha Kamýk, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 2. října
AŽD Praha s.r.o. | AŽD Praha s.r.o. | Záběhlice, Praha Záběhlice, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 27. února
POFIS, pojišťovací a finanční služby s.r.o. | POFIS, pojišťovací a finanční… | Třebíč Třebíč
  • od 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. června
OLMAN SERVICE s.r.o. | OLMAN SERVICE s.r.o. | Vinohrady, Praha Vinohrady, Praha
  • 7 800 Kč
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 12. října

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., Ministerstvo práce a sociálních věcí, Broker Investment, s.r.o., Česká pošta, s.p., Tesco Stores ČR a.s., Ubbe s. r. o., DAILY CONNECT s.r.o., Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví, CPHCL Panorama, s.r.o., Deklarace odpovědného podnikání z. s., Alza.cz a.s., TESCOMA s.r.o., Správa železnic, státní organizace, Ventishop s.r.o., ProfesKontakt, s.r.o., Rex Concepts PLK Czech s.r.o., H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., Fakultní nemocnice Královské Vinohrady, INDEX NOSLUŠ s.r.o., Mlékárna Pragolaktos, a.s., Trefoil Reality, s.r.o., Česká spořitelna, a.s., XXXLutz, Coweo Technologies s.r.o., TOPDOORS, s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, STEELEMET, s.r.o., Engel & Völkers, Vaše domy, s.r.o., Hasičská vzájemná pojišťovna, a.s., I. RTN s.r.o., HÖDLMAYR Logistics Czech Republic a.s., FAnn Retail, a.s., Interpharmac, s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., InfoTel, spol. s r.o., GlobalPromo s.r.o., Global Truck s.r.o., JOBSTART s.r.o., Louda Auto a.s., Partners Financial Services, a.s., Státní veterinární správa, AGENTURA PLUS, spol. s r.o., Triangle Recruitment CZ s.r.o., Sirowa Czech s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., CellCo, s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., Hotel Prokop Square, JCOS s.r.o., Rex Concepts BK Czech s.r.o., GERBRICH s.r.o., GLOBAL ASSISTANCE a.s., mBlue Czech, s.r.o., Asociace školních sportovních klubů České republiky, z.s., Městská část Praha 3, PetCenter CZ s.r.o., LEROS, s.r.o., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, Evolution CZ s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Office manager, Recepční, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Dispečer / Dispečerka, Kurýr / Kurýrka, Logistik / Logistička, Skladník / Skladnice, Specialista / specialistka logistiky, Bankovní pracovník / pracovnice, Ekonom / Ekonomka, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Účetní, Číšník / Servírka, Kuchař / Kuchařka, Obsluha lidí, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Specialista / specialistka IT, Marketingový specialista / specialistka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Pomocný pracovník / pracovnice v obchodě, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, Lékař / Lékařka, Obchodní manažer / manažerka, Elektrospecialista / Elektrospecialistka, Specialista / specialistka státní správy, Úředník / Úřednice, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Event manager, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Vinohrady, Praha, Nové Město, Praha, Praha, Malešice, Praha, Nusle, Praha, Letňany, Praha, Braník, Praha, Krč, Praha, Libeň, Praha, Dolní Chabry, Praha, Černý Most, Praha, Vysočany, Praha, Chodov, Praha, Břevnov, Praha, Kyje, Praha, Strašnice, Praha, Radlice, Praha, Modřany, Praha, Celá ČR, Smíchov, Praha, Stodůlky, Praha, Michle, Praha, Slivenec, Praha, Hloubětín, Praha, Vokovice, Praha, Ruzyně, Praha, Žižkov, Praha, Háje, Praha, Košíře, Praha, Zbraslav, Praha, Kamýk, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

auto zájem zkušenost