
SYNERGIE TEMPORARY HELP s.r.o.
Team leader-Specialista logistiky
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost SYNERGIE TEMPORARY HELP s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme personálně poradenská společnost a na českém trhu působíme více než 25 let. Jsme členem skupiny SYNERGIE Group, 5. největší evropské společnosti poskytující personální poradenství a služby od roku 1969. Máme centra v Chebu, Praze, Brně a Bratislavě, kde nabízíme komplexní náborový servis od agenturního zaměstnávání, vyhledávání do kmene, direct search až po executive search.
Aktuálně hledáme zodpovědného a zkušeného člověka na pozici Team leader-Specialista logistiky do mezinárodní logistické korporace.
U nás získáte zajímavou, dynamickou práci a stanete se součástí týmu milých lidí, kteří jsou zvyklí si navzájem pomáhat. Nepracujeme na směny, jen občas na vás přijde řada s prací ve svátek.
Logistický tým, sídlící v Praze-Nových Butovicích, zajišťuje logistické služby pro projekty po celém světě.
Náplň práce
V rámci operativních činností budete
- aktivně komunikovat v AJ na denní bázi
- pracovat v transportním systému OTM, aktivně spolupracovat s vývojovým týmem a dávat podněty k vylepšení práce v systému
- spolupracovat na sběru dat pro nové kontrakty, organizovat menší tendry pro přepravce, analyzovat cenové nabídky s následnou implementací do procesu
- zodpovídat za plnění zakázek v předepsané kvalitě a čase
- účastnit se přímo organizace zásilek (přepravní módy AIR, OCEAN, ROAD) a dohlížet na kritické zásilky, řešit eskalace (nedodané zásilky, kritické transporty)
- udržovat si přehled o činnosti a výkonu všech členů týmu s následnou kontrolou a finální zodpovědností směrem k zákazníkovi
- přerozdělovat a koordinovat činnosti v rámci denní operativy
- zpracovávat reporty, sledovat KPI
- organizovat konferenční hovory
- aktivně komunikovat na globální úrovni
- iniciovat kroky ke zlepšení procesů, větší efektivitě a úspoře nákladů
- koordinovat procesy při řešení škodních událostí a fakturací
V rámci role vedoucího týmu budete
- zodpovědný za vedení sedmičlenného týmu logistiků
- formulovat strategické cíle celého týmu a spolupracovat na nich
- navrhovat změny procesů, vedoucích k větší efektivitě a ke snižování nákladů
- pracovat s jednotlivými členy týmu na pravidelné bázi, hodnotit jejich výkon, motivovat je a pomáhat jim v dalším rozvoji
Požadavky zaměstnání
- Dobrá znalost Angličtiny
- Minimálně SŠ, VŠ vzdělání výhodou
- Prokazatelná praxe v oblasti logistiky
- Zkušenosti s vedením týmu
- Dobrá znalost práce na PC (MS Outlook, MS Excel)
- Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
- Stresuodolnost, týmový duch
- Samostatnost ve vedení projektů v oblasti exekutivy, operativy a hlavního transportního systému
Získáte
- Zázemí silné mezinárodní společnosti
- Využití anglického jazyka v plném rozsahu mluveného i psaného slova
- Samostatná a zodpovědná práce
- Odpovídající platové ohodnocení dle praxe a zkušeností
- Plně hrazené stravenky ve výši 180CZK
- 29 dnů volna/rok
- 500 Kč/měs. formou Multibenefits poukázek
- Jazykové kurzy dle vašeho výběru
- Možnost Home office – bez omezení, podle vašeho rozhodnutí
- Nástup ihned nebo dle dohody
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Příspěvek na stravování
- Občerstvení na pracovišti