- 35 000 – 38 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Jste vystudovaní farmaceuti a máte specializovanou způsobilost pro výkon funkce Vedoucí lékárník? Hledáte novou pracovní výzvu a zázemí silného partnera na trhu, který Vám za práci nabídne adekvátní ohodnocení?
Potom pro Vás máme atraktivní pracovní nabídku, ozvěte se nám! Moderní lékárna hledá pro svou pobočku pracovníka na pozici:
VEDOUCÍ LÉKÁRNY PRAHA (60 - 65.000 Kč + bonusy)
* zodpovědnost za chod lékárny
* rozvoj podřízených pracovníků
* odborné poradenství zákazníkům
* aktivní účast na různých projektech v rámci lékárny
* výdej léků na lékařský předpis
* vysokoškolské vzdělání v oboru farmacie
* osvědčení k výkonu funkce vedoucího lékárníka
* znalost farmaceutického informačního systému
* manažerské schopnosti a komunikativnost
* Možnost pracovat v příjemném a moderním prostředí
* Týden dovolené navíc
* Volné víkendy a svátky s osmihodinovou pracovní dobou
* Možnost služebního automobilu, či příspěvku na ubytování
* Příspěvek formou stravenkového paušálu a v případě dojíždění i příspěvek na cestu
* Slevy na zaměstnanecké nákupy jsou samozřejmostí
* Interní kurzy a školení - vymýšlíme pro Vás online školení, které si můžete pustit kdekoliv a kdykoliv
* Úhradu členského příspěvku do ČLnK
* Pracovní oděv zdarma + příspěvek na obuv
* Zázemí stabilní lékárny a smlouvu na dobu neurčitou
* Lokalita: Praha
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?