- 50 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte zkušenosti s řízením klíčových zákazníků v oblasti retailu? Rozumíte dynamice trhu s potravinami a víte, jak budovat dlouhodobé vztahy s obchodními partnery? Pak hledáme právě vás!
Pošlete mi Váš životopis k posouzení a přihlašte se do výběrového řízení na pozici:
KEY ACCOUNT MANAGER - RETAIL/POTRAVINÁŘSTVÍ (65.000 Kč fix + bonusy)
* Rozvoj dlouhodobých vztahů s retailovými zákazníky se zaměřením na prodej
* Využití obchodních příležitostí, zejména prostřednictvím obchodních trianglů B2B2C
* Vyjednávání obchodních podmínek, cenových nabídek a smluv
* Workshopy a komunikace s kolegy ze zahraniční pobočky
* Pravidelné mapování a analyzování trhu a konkurence
* Analýza příčin prodejních úspěchů a neúspěchů
* Prokazatelné zkušenosti na obchodní či nákupní pozici v potravinářství (orientace v FMCG)
* Zkušenosti s retailem
* Výborné komunikační a vyjednávací schopnosti
* Strategické myšlení a orientaci na výsledek
* Schopnost budovat dlouhodobé a férové vztahy
* Komunikativní angličtinu (převážně pro jednání s kolegy v zahraničí)
* ŘP sk.B - ochotu aktivně cestovat
* Fixní finanční odměnu + nastavené kvartální bonusy
* Možnost vlastní organizace času a práce
* Služební vůz i pro soukromé účely
* 20 dnů dovolené + týden placeného volna navíc
* Sleva na firemní výrobky
* Firemní akce
* Vzdělávací kurzy
* Místo výkonu práce: Česká republika, s převahou v Praze
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?