- 40 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Jste vystudovaní farmaceuti a máte specializovanou způsobilost pro výkon funkce Vedoucí lékárník? Hledáte novou pracovní výzvu a zázemí silného partnera na trhu, který Vám za práci nabídne adekvátní ohodnocení?
Potom pro Vás máme atraktivní pracovní nabídku, ozvěte se nám! Moderní lékárna hledá pro svou pobočku pracovníka na pozici:
VEDOUCÍ LÉKÁRNY Plzeň - sever (60 - 65.000 Kč + bonusy)
* zodpovědnost za chod lékárny
* rozvoj podřízených pracovníků
* odborné poradenství zákazníkům
* aktivní účast na různých projektech v rámci lékárny
* výdej léků na lékařský předpis
* vysokoškolské vzdělání v oboru farmacie
* osvědčení k výkonu funkce vedoucího lékárníka
* znalost farmaceutického informačního systému
* manažerské schopnosti a komunikativnost
* Možnost pracovat v příjemném a moderním prostředí
* Týden dovolené navíc
* Volné víkendy a svátky s osmihodinovou pracovní dobou
* Možnost služebního automobilu, či příspěvku na ubytování
* Příspěvek formou stravenkového paušálu a v případě dojíždění i příspěvek na cestu
* Slevy na zaměstnanecké nákupy jsou samozřejmostí
* Interní kurzy a školení - vymýšlíme pro Vás online školení, které si můžete pustit kdekoliv a kdykoliv
* Úhradu členského příspěvku do ČLnK
* Pracovní oděv zdarma + příspěvek na obuv
* Zázemí stabilní lékárny a smlouvu na dobu neurčitou
* Lokalita: Plzeň sever

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.