- 40 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Připojte se k našemu týmu jako VEDOUCÍ LOGISTIKY a buďte klíčovou součástí naší logistické a výrobní operace. Hledáme zkušeného profesionála, který má skvělé organizační schopnosti a zkušenosti s vedením týmu. Pokud jste schopni plynule komunikovat se všemi úrovněmi pracovního procesu a zajistit plynulý chod interního transportu, pak hledáme právě vás.
Zašlete nám svůj životopis a staňte se součástí našeho týmu!
Mezinárodní společnost hledá kolegu na pozici:
VEDOUCÍ LOGISTIKY (45-65.000 Kč)
* Vedení a řízení oddělení interní logistiky
* Zodpovědnost za příjem a skladování materiálu
* Zajištění plynulého zásobování výroby materiálem a obalovými prostředky
* Koordinace mezioperačního transportu
* Spolupráce a pravidelná komunikace se všemi výrobními, logistickými a údržbářskými odděleními
* Komunikace s dopravci a dodavateli
* Navrhování a implementace vylepšení oddělení, procesů a pracovního postupu
* Minimálně roční zkušenost s vedením týmu ve výrobní nebo logistické firmě
* Flexibilitu a schopnost rychle reagovat na měnící se podmínky
* Skvělé organizační schopnosti a schopnost efektivně řídit čas
* Schopnost rozhodování pod tlakem
* Férový a přímý přístup k pracovním vztahům
* Schopnost dorozumět se anglicky nebo německy na úrovni B1-B2
* Zkušenosti s prací na PC
* Zajímavou pracovní pozici v rámci logistiky a výroby
* Možnost aktivně přispívat k rozvoji oddělení a procesů
* Příjemné pracovní prostředí a moderní vybavení
* Možnost profesního růstu
* Týden dovolené navíc
* Příspěvek na penzijní pojištění
* Příspěvek na sport
* Jazykové kurzy
* Příspěvek na stravování
* Firemní akce
* Lokalitu: Okres Semily

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.