- 50 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Do týmu české výrobně - obchodní společnosti hledám zkušeného obchodníka, který dokáže vést lidi a současně rozvíjet obchodní aktivity v přiděleném regionu, kterým je Česká republika. Pokud máte chuť dosahovat dobrých výsledků, rádi vás poznáme.
VEDOUCÍ OBCHODNÍHO TÝMU - OBALOVÁ ŘEŠENÍ (FIX+PROVIZE+AUTO)
* vedení a motivace menšího obchodního týmu
* akvizice nových zákazníků a rozvoj stávajících vztahů
* nastavování a plnění obchodních plánů
* komunikace s klíčovými partnery
* práce s technickou dokumentací a podpora kolegů při jednáních
* administrativa
* SŠ vzdělání s maturitou, VŠ výhodou
* praxi v obchodě - ideálně na manažerské pozici - ideálně v oboru obalových řešení
* orientaci v technických podkladech
* angličtinu na středně pokročilé úrovni - komunikace se zahraničními zákazníky
* organizační schopnosti a proaktivní přístup
* řidičský průkaz sk. B
* finanční ohodnocení (okolo 50 tis fix + kvartální bonusy + roční bonus)
* flexibilní pracovní dobu a možnost home office po zaučení
* 25 dní dovolené
* služební automobil i pro soukromé účely
* příspěvky na penzijní spoření, jazykové kurzy a volnočasové aktivity
* stravenkový paušál a další výhody dle interních pravidel
* místo výkonu práce: Plzeň + cesty za zákazníky v rámci ČR

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.