- 45 000 – 90 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Máš zkušenosti s marketingem a zároveň obchodní smýšlení? Dokážeš efektivně komunikovat, pracovat s čísly a nebojíš se vyjednávat? Pokud na vše odpovídáš ano, můžeš být tím pravým kandidátem!
Pro našeho klienta hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Vendor Marketing Specialista – junior. Tvým hlavním úkolem bude koordinace marketingových aktivit s našimi dodavateli, a to od návrhu strategie až po realizaci a hodnocení výsledků. Spolupracovat budeš i s obchodním týmem a budeš mít na starosti dosažení stanovených KPI’s. Tato pozice vyžaduje jak strategické myšlení, tak i ochotu podílet se na realizaci jednotlivých aktivit.
Kdo je náš klient?
• Firma, která je dlouhodobě mezi lídry ve svém oboru
• Provozuje pobočky po celé ČR a v posledních letech se soustředíme i na rozvoj e-commerce a omnichannel
• Funguje v přátelském kolektivu, kde si pomáhají
• Rozhodování je u nich rychlé a efektivní, žádné zbytečné schvalovací procesy
• Sídlí v moderních kancelářích na Praze – východ
• Plánování a realizace marketingové komunikace s dodavateli
• Spolupráce s kolegy z marketingu, produktového oddělení a partnery
• Zadávání kampaní do reklamních systémů a dohled nad jejich realizací
• Zodpovědnost za dosažení finančních KPI’s
• Spolupráce na tvorbě kreativy ve spolupráci s grafiky a copywritery, ale uvítáme i tvou kreativní iniciativu
• Administrativa (faktury, reporting, vyhodnocení kampaní)
• Někoho, kdo má základní zkušenosti s marketingem a chápe jeho širší dopady na byznys
• Osobu, která se nebojí obhájit své názory na základě dat a být asertivní, když je to potřeba
• Základní zkušenosti s obchodními jednáními jsou velkou výhodou
• Prozákaznický a pozitivní přístup s orientací na cíl
• Důraz na detaily, pečlivost a dobré organizační schopnosti
• Zkušenosti s vendorským marketingem jsou vítané, ale nejsou podmínkou
• Možnost pracovat v mladém kolektivu s velkou šancí na seberealizaci a rozvoj
• 5 týdnů dovolené
• Výhodné firemní stravování
• Zaměstnanecké slevy na produkty
• Multisport kartu
• Moderní kancelář na Praze – východ
Zaujala tě tato nabídka? Pošli nám svůj životopis a těšíme se na osobní setkání.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.