- 33 280 – 45 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
První kontakt e-mailem.
Nástup dle domluvy.
Realizace marketingových aktivit, spolupráce na tvorbě makrketingového a obchodního plánu, analýza prodeje a monitoring tr´hu, vyhodnocování efektivitiy marketingových činností, komuniksce ś médii, distribuce tiskových zpráv, realizace Public Relations, komunikace s marketingovými odděleními obchodních partnerů, marketingová podpora prodejců, vyhledávání příležitostí trhu, schopnost získávání informací o potenciálu trhu, konkurenci, požadavcích zákazníků a produktech. Spolupráce při tvorbě, zajišťování a aktualizaci webových stránek a informačních a propagačních materiálů. Prezentace firmy nebo organizace na internetu a aktualizace uveřejňovancýh informací.
Zaměstnanecké výhody: firemní fitness, 25 dní dovolené, příspěvek po roce na penzijní připojištění, firemní parkoviště, kafetérie

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.