- 30 000 – 90 000 Kč
- Plný úvazek

Jsme personální agentura Jobs Contact a denně nabízíme desítky nových pracovních nabídek.
Baví Tě výkonnostní marketing a oslovuje tě příležitost podílet se na vedení marketingu v digitální agentuře?
Pak hledáme právě Tebe!
Za čtrnáct let jsme z vývojářské firmy vyrostli ve významnou digitální agenturu a do našich moderních kanceláří v Červeném Kostelci nyní hledáme nového kolegu, který nám pomůže business posunout ještě dál.
* Budeš především partner pro naše klienty.
* Tvým hlavním úkolem bude návrh a realizace on-line marketingových kampaní a jejich expanze do středoevropského prostoru.
* Kromě vyhledávačů a sociálních sítí budeš pracovat s cenovými srovnávači (zboží.cz, Heureka), významnými marketplaces či s nástroji affiliate marketingu.
* Tvoje práce bude také o komunikaci a týmové spolupráci – kromě jednání s klienty budeš v kontaktu i s account managery a s dalšími kolegy.
* Ale především je před Tebou obrovská výzva a ještě větší příležitost. Jdeš do toho?
* Máš tah na branku, dokážeš vést svůj tým a poskytovat směr.
* Máš praxi ve výkonnostním marketingu.
* Ovládáš tvorbu a správu PPC kampaní v Google Ads, v Sklik a na sockách.
* Zvládneš navrhnou a zrealizovat kompletní marketingovou kampaň od A do Z.
* Dokážeš vyhodnotit data z nástrojů jako je Google Analytics 4, Google Tag Manager a dalších relevantních marketingových platforem.
* Domluvíš se Anglicky.
* Krásné moderní kanceláře v Červeném Kostelci, které ti poskytnou příjemné a inspirativní pracovní prostředí.
* Prostor k aktivnímu zapojení do strategických rozhodnutí a naplňování marketingové vize firmy.
* Zajímavé projekty pro významné klienty v oblasti B2B a B2C e-commerce.
* Příležitost růstu v dynamickém a přátelském prostředí, kde se můžeš osobně i profesně rozvíjet.
* 25 dní dovolené a sick Days.
* Flexibilní pracovní dobu a home office ti umožní vyvážit tvůj pracovní a soukromý život podle tvých potřeb.
* Konkurenceschopnou odměnu a možnost finančního růstu.
Něco více o nás
Jsme digitální agentura z podhůří Krkonoš a Orlických hor, která se zaměřuje na robustní B2B a B2C e-commerce řešení, vývoj software na míru a výkonnostní marketing. Mezi naše klienty patří například Magistra.cz, hejduksport.cz, farmet.cz, nebo dedra.cz. Věříme v synergii dovedností a zkušeností našeho týmu a usilujeme o dlouhodobý, udržitelný růst. Část našeho úspěchu darujeme neziskovému sektoru.
S kým u nás budeš spolupracovat
• Michal Pokorák naší agentuře šéfuje. Nastavuje vizi a směřování společnosti, stará se o klíčové obchodní aktivity, účastní se klíčových jednání.
• Petra Krunková bude tvým/ tvojí nejbližší kolegyní. Má zkušenosti s vedením marketingových aktivit a kampaní, má na starosti péči o VIP klienty.
• Jan Vondrouš je provozní ředitel a má na starosti řízení velkých projektů po vizuální stránce, UX a marketingu.
• Lukáš Chaloupka je technický ředitel a má na starosti řízení velkých projektů po technické a projektové stránce. Komunikuje převážně s technickým oddělením.
Jsme malý, ale progresivní tým 15 lidí a kolegů, kteří táhnou za jeden provaz a vzájemně si pomáhají. Pokud jsme tě zaujali, pošli nám svůj životopis a my se ti ozveme.
Těšíme se na naše setkání!
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?