- 70 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
Baví Tě výkonnostní marketing a oslovuje tě příležitost podílet se na vedení marketingu v digitální agentuře?
Pak hledáme právě Tebe!
Za čtrnáct let jsme z vývojářské firmy vyrostli ve významnou digitální agenturu a do našich moderních kanceláří v Červeném Kostelci nyní hledáme nového kolegu, který nám pomůže business posunout ještě dál.
* Budeš především partner pro naše klienty.
* Tvým hlavním úkolem bude návrh a realizace on-line marketingových kampaní a jejich expanze do středoevropského prostoru.
* Kromě vyhledávačů a sociálních sítí budeš pracovat s cenovými srovnávači (zboží.cz, Heureka), významnými marketplaces či s nástroji affiliate marketingu.
* Tvoje práce bude také o komunikaci a týmové spolupráci – kromě jednání s klienty budeš v kontaktu i s account managery a s dalšími kolegy.
* Ale především je před Tebou obrovská výzva a ještě větší příležitost. Jdeš do toho?
* Máš tah na branku, dokážeš vést svůj tým a poskytovat směr.
* Máš praxi ve výkonnostním marketingu.
* Ovládáš tvorbu a správu PPC kampaní v Google Ads, v Sklik a na sockách.
* Zvládneš navrhnou a zrealizovat kompletní marketingovou kampaň od A do Z.
* Dokážeš vyhodnotit data z nástrojů jako je Google Analytics 4, Google Tag Manager a dalších relevantních marketingových platforem.
* Domluvíš se Anglicky.
* Krásné moderní kanceláře v Červeném Kostelci, které ti poskytnou příjemné a inspirativní pracovní prostředí.
* Prostor k aktivnímu zapojení do strategických rozhodnutí a naplňování marketingové vize firmy.
* Zajímavé projekty pro významné klienty v oblasti B2B a B2C e-commerce.
* Příležitost růstu v dynamickém a přátelském prostředí, kde se můžeš osobně i profesně rozvíjet.
* 25 dní dovolené a sick Days.
* Flexibilní pracovní dobu a home office ti umožní vyvážit tvůj pracovní a soukromý život podle tvých potřeb.
* Konkurenceschopnou odměnu a možnost finančního růstu.
Něco více o nás
Jsme digitální agentura z podhůří Krkonoš a Orlických hor, která se zaměřuje na robustní B2B a B2C e-commerce řešení, vývoj software na míru a výkonnostní marketing. Mezi naše klienty patří například Magistra.cz, hejduksport.cz, farmet.cz, nebo dedra.cz. Věříme v synergii dovedností a zkušeností našeho týmu a usilujeme o dlouhodobý, udržitelný růst. Část našeho úspěchu darujeme neziskovému sektoru.
S kým u nás budeš spolupracovat
• Michal Pokorák naší agentuře šéfuje. Nastavuje vizi a směřování společnosti, stará se o klíčové obchodní aktivity, účastní se klíčových jednání.
• Petra Krunková bude tvým/ tvojí nejbližší kolegyní. Má zkušenosti s vedením marketingových aktivit a kampaní, má na starosti péči o VIP klienty.
• Jan Vondrouš je provozní ředitel a má na starosti řízení velkých projektů po vizuální stránce, UX a marketingu.
• Lukáš Chaloupka je technický ředitel a má na starosti řízení velkých projektů po technické a projektové stránce. Komunikuje převážně s technickým oddělením.
Jsme malý, ale progresivní tým 15 lidí a kolegů, kteří táhnou za jeden provaz a vzájemně si pomáhají. Pokud jsme tě zaujali, pošli nám svůj životopis a my se ti ozveme.
Těšíme se na naše setkání!
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.