- 45 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek

Stabilní organizace nabízí stabilní práci v příjemném prostředí.
Zajišťování právního poradenství a konzultační činnosti v rámci městského úřadu (návrhy optimálního právního postupu, právní stanoviska, identifikace právních rizik).
Zabezpečování právní garance materiálů pro orgány města.
Zabezpečení komplexní tvorby obecně závazných vyhlášek a nařízení města.
Zpracovávání a kontrola smluv uzavíraných městem.
Zastupování města Břeclav při soudních sporech, případně správních řízeních u jiných správních orgánů.
Státní občanství ČR, příp. cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR, starší 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka
Odpovědnost, rozhodnost, zdvořilé vystupování, plánování, důslednost, logické myšlení, přesnost, spolehlivost, psychickou odolnost, samostatnost, orientaci na výkon a výsledek, schopnost obhájit právní názor, časovou flexibilitu, pečlivost, odborný rozvoj a komunikační dovednosti na velmi vysoké úrovni.
VŠ vzdělání právního směru, preferováno magisterské vzdělání v oboru Právo na právnické fakultě se sídlem v České republice.
Velmi dobrou znalost občanského zákoníku, zákoníku práce, zákona o zadávání veřejných zakázek, správního řádu, zákona o obcích a dalších právních předpisů týkajících se výkonu veřejné správy.
Výhodou praxe v oboru.
ŘP sk. B
Finanční odměny
Mentora po dobu adaptačního procesu
Moderní a příjemné pracovní prostředí
Pružnou pracovní dobu
Možnosti dalšího vzdělávání a seberozvoje
25 dnů dovolené a 5 dnů placeného volna při zdravotní indispozici
Pracovní poměr na dobu neurčitou
Finanční příspěvky na penzijní připojištění, sportovní a kulturní aktivity
Zvýhodněný mobilní tarif
Závodní stravování a další
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?