Zákaznická podpora pro Škoda Auto ČR projekt s češtinou

Michle, Praha
35.000 – 36.000 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Pokročilý B2) ,
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Vhodné také pro

O nás

Jsme Concentrix – světový lídr v oblasti zákaznických služeb. Pomáháme top značkám růst díky špičkovému zákaznickému servisu a technologickým řešením. Fungujeme ve více než 70 zemích a jsme hrdým držitelem ocenění jako Employer Brand Leader of the Year nebo Best Employer – Outsourcing.

Náplň práce:

Potřebuji pomoc nebo radu

Moje auto nestartuje, narazil jsem do zvěře, moje auto je rozbité v zahraničí, co mám dělat?

pokud víte nebo chcete vědět, jak v takových situacích pomoci, tak vás potřebujeme do našeho nového týmu v projektu Škoda Auto ČR.

Náplň práce

  • Zajištění komunikace se zákazníky a zájemci o produkty Škoda
  • Technická podpora (například pokud se v infotainment systému vozidla zobrazí varování – poradit zákazníkovi, jak může problém vyřešit)
  • Efektivní vyřizování e-mailových požadavků z ČR i zahraničí
  • Klasifikace a řešení případných stížností a reklamací v souladu s definovaným postupem
  • Komunikace s prodejní a servisní sítí Škoda - v rámci produktové, servisní a marketingové podpory
  • Poskytování technického poradenství a asistenčních služeb

Co od Vás očekáváme:

  • Praxe v call centru v oblasti péče o zákazníky
  • Český jazyk – pouze rodilý mluvčí
  • Anglický jazyk slovem i slovem - úroveň B2
  • Zájem o automobilový průmysl je velké plus
  • Schopnost pracovat na směny

Plat: 35000 Kč fixní mzda, KPI bonus 1000CZK, Příplatky za práci o víkendech apod., stravenky (plus minus 2500 czk)

 

Místo výkonu práce: Kanceláře Concentrix, Vyskočilova 1481/4, Brumlovka, Praha 4

Pracovní doba: 40 hodin/týden, směnný provoz

Co Vám můžeme nabídnout:

  • kompletní technické vybavení pro práci (PC, monitor, klávesnice, apod.)
  • stravenky (plus mínus 2000 ck)
  • bonusy podle výkonu
  • bonusy za doporučení
  • férový a lidský tým
  • komplexní zaškolení a další tréninky pro podporu zaměstnance
  • příležitost nastartovat svou kariéru v mezinárodním prostředí
  • interaktivní aktivy: team-building, firemní večírky, sporty, atd.

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí

Sídlo firmy

Concentrix Czech Republic, s.r.o.
Václavské náměstí 808/66
110 00 Praha

IČO: 29043654
Datová schránka: gdck4nn
Další informace:
GPS: 50.079297,14.429742,
S-JTSK: -742332.51 -1043996.11, RUIAN: 21706166

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!