Senior Účetní Praha

Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou

O nás

Advantage Consulting, s.r.o.

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.

O nás

inton - stavební firma s duší

Jsme Hinton – česká stavební firma se sídlem v Praze a pobočkou v Českých Budějovicích. Působíme jako generální dodavatel a realizujeme široké spektrum staveb – od administrativních, komerčních a rezidenčních objektů přes luxusní vily až po průmyslové haly. Náš tým tvoří 250 zaměstnanců a pracujeme ve čtyřech specializovaných divizích: Zakládání staveb, Hliníkové fasády, Monolity a Prefa. Naše práce pravidelně získává prestižní ocenění. I přes naši velikost si zakládáme na přátelské a rodinné atmosféře.

Naše práce nás baví – a právě teď hledáme nového kolegu nebo kolegyni, kterého baví práce s čísly a chce se dál rozvíjet. Přidejte se k nám jako:

🔎 SENIOR ÚČETNÍ

Místo výkonu práce: Praha (u metra Želivského)

Náplň práce:

🛠️ Co bude vaší pracovní náplní:


• Vedení účetnictví dle české legislativy
• Zpracování a účtování došlých faktur
• Měsíční účetní uzávěrky a příprava podkladů pro DPH, závěrky a audity
• Tvorba analýz a reportů pro management
• Aktivní účast na digitalizaci účetních procesů
• Spolupráce s ostatními odděleními firmy

Co od Vás očekáváme:

✅ Co od vás očekáváme:


• SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
• Min. 7 let praxe na podobné pozici
• Dobrou orientaci v účetní a daňové problematice
• Samostatnost, pečlivost a zodpovědný přístup
• Znalost MS Excel (další nástroje MS Office)
• Znalost systému Helios – výhodou

Co Vám můžeme nabídnout:

🎁 Co vám nabízíme:


• Stravenky na obědy
• Notebook, telefon a služební tarif
• 25 dní dovolené na odpočinek
• MultiSport karta, Makro karta a slevy u našich dalších partnerů
• Firemní akce
• Profesní vzdělávání
• Nadstandardní lékařská péče a poukázky do lékáren k Vánocům
• Home office
• Férový přístup a spolehlivost – co slíbíme, to platí
• Prémiové ohodnocení dle výsledků společnosti
• Přátelské pracovní prostředí – tým zkušených i mladých kolegů
• Kvalitní pracovní zázemí a moderní technologie
• Pracovat budete v architektonicky zajímavých kancelářích: https://www.earch.cz/architektura/clanek/stavebni-firma-hinton-sidli-v-napaditych-kancelarich-od-stanislava-fialy-mam-rad-jak-premysli-o-detailu-rika-generaln

📩 Zaujala vás tato nabídka? Pošlete nám svůj životopis přes formulář níže nebo kontaktujte přímo naši HR manažerku:
📞 Lenka Novotná – zobrazit tel. číslo
📧 Odpovědět na inzerát
Těšíme se na vás! Stavět nás baví – přidejte se k nám! 🧱👷‍♀️👷‍♂️

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí

Sídlo firmy

Advantage Consulting, s.r.o.
Orlí 708/36
602 00 Brno

IČO: 26289822
Datová schránka: rn3jeec
Další informace:
GPS: 49.194550833709,16.614018884979,
S-JTSK: -597732.33 -1160861.93, RUIAN: 28324412

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!