- Plný úvazek
Pro našeho významného klienta, prosperující mezinárodní společnost, hledáme schopné a šikovné kandidátky na pozici: osobní asistentka manažera.
Náplň práce:
- Administrativní a organizační podpora nadřízeného
- Překlady a tlumočení
- Plánování a vedení diáře nadřízeného, dojednávání schůzek
- Obchodní korespondence, psaní e-mailů
- Organizace a zajišťování služebních cest nadřízeného
- Analýzy, reporty, související administrativa
Požadujeme:
- Náš klient od vhodných kandidátek očekává:
- Minimálně středoškolské vzdělání
- Výbornou znalost německého jazyku slovem i písmem
- Dobrou znalost angličtiny výhodou
- Praxi na obdobné pozici v délce aspoň 2 let, ideálně oblast retailu
- Velmi dobrou znalost práce na PC, především balíček MS Office
- ŘP sk. B – aktivní řidička
- Výborné komunikační a prezentační dovednosti
- Energickou a přátelskou osobnost
- Loajální a flexibilní osobu
Nabízíme:
- Náš klient nabízí:
- Přátelské zázemí v rámci mezinárodní společnosti
- Dobré pracovní podmínky
- Možnost dalšího rozvoje
- Možnost využívat firemní benefity
Práci na HPP
Pokud Vás nabídka našeho klienta oslovila a splňujete výše uvedené podmínky – neváhejte a kontaktujte nás zasláním svého životopisu v českém jazyce na e-mailové adrese: e-mail přes
. V nejbližší možné době Vás budeme kontaktovat. Děkujeme Vám za projevenou důvěru nebo za doporučení /přeposlání dál!Poskytnutí Vašich osobních údajů v zaslaném životopise (event. dalších písemnostech) bereme jako Váš souhlas s jejich zpracováním a uchováním v naší personální databázi. Pokud s výše uvedeným nebudete souhlasit, žádáme Vás, abyste nám tuto skutečnost neprodleně sdělil/a a my ihned po skončení konkurzu na danou pracovní pozici Váš životopis, včetně všech dalších podkladů, které jste nám zaslal/a, skartujeme.
Tímto potvrzujeme, že Vaše údaje jsou považovány za přísně důvěrné a budou použity pouze společností Agentura Salvia, s.r.o. pro účely vyhledávání práce.