- 35 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Pro našeho velmi váženého klienta hledáme slečnu na pozici OSOBNÍ ASISTENTKY
Náplň práce: Administrativní a organizační podpora jednatele společnosti, vedení diáře, organizace času nadřízeného, příprava firemních meetingů a pracovních schůzek, komunikace se zahraničními partnery a klienty, drobné překlady, účast na jednáních, příprava podkladů
Klient tráví zhruba 15 dní v měsíci na služebních cestách mimo ČR (Monte Carlo, Itálie, Kanada, Lima atd.) – na tyto cesty ho samozřejmě doprovází asistentka.
Nabízíme zázemí velice stabilní společnosti, až nadstandardně zajímavé platové ohodnocení – nástupní plat 40 000,– , firemní benefity
Své foto a CV zasílejte na e-mail přes – předmět „Osobní asistentka“
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.