- Plný úvazek
Pro našeho velmi váženého klienta hledáme slečnu na pozici OSOBNÍ ASISTENTKY
Náplň práce: Administrativní a organizační podpora jednatele společnosti, vedení diáře, organizace času nadřízeného, příprava firemních meetingů a pracovních schůzek, komunikace se zahraničními partnery a klienty, drobné překlady, účast na jednáních, příprava podkladů
Klient tráví zhruba 15 dní v měsíci na služebních cestách mimo ČR (Monte Carlo, Itálie, Kanada, Lima atd.) – na tyto cesty ho samozřejmě doprovází asistentka.
Nabízíme zázemí velice stabilní společnosti, až nadstandardně zajímavé platové ohodnocení – nástupní plat 40 000,– , firemní benefity
Své foto a CV zasílejte na e-mail přes – předmět „Osobní asistentka“
Požadujeme:
- Věk 25–35 let, perfektní znalost angličtiny, italštiny nebo španělštiny, časová flexibilita, příjemné vystupování, organizační schopnosti, samostatnost a pečlivost, ukončené VŠ vzdělání
Nabízíme:
- Nabízíme? zázemí velice stabilní společnosti, až nadstandardně zajímavé platové ohodnocení – nástupní plat 40 000,– , firemní benefity
- Své foto a CV zasílejte na e-mail přes – předmět „Osobní asistentka“



