- 41 000 Kč
- Plný úvazek
Galerie hlavního města Prahy, pracoviště v centru Prahy
komplexní správa majetkových souborů,evidence majetku:podrozvahová,dlouhodobý drobný,hmotný i nehmotný majetek,tvorba zařazovacích protokolů a výdejek,správa inventarizace dle metodického pokynu Zřizovatele,fyzické provedení inventury majetku GHMP,kontrola dokladů s účetní evidencí,vystavení likvidačních protokolů a dohled nad likvidací majetku,svolávání škodní,inventarizační a likvidační komise,zpracování a aktualizace směrnic majetkových a odpisových,provedení pravidelných odpisů majetku v programu Gordic EMA a výpočet tabulky odpisového plánu na jim svěřený majetek,spolupráce s kolegy napříč všemi odděleními GHMP,plnění dalších souvisejících úkolů dle pokynů přímého nadřízeného
středoškolské vzdělání,organizační a komunikační schopnosti,ekonomické a praktické uvažování,koncepční myšlení,samostatnost,preciznost,schopnost pečlivého vedení databází,schopnost práce v týmu,pokročilejší znalost práce s PC a MS Office,znalost práce s ekonomickým systémem Gordic EMA výhodou
HPP, plný pracovní úvazek na dobu jednoho roku s možností prodloužení a se zkušební lhůtou 4 měsíce,odpovídající platové zařazení podle tabulek pro státní zaměstnance,plat.tř. 10+ osobní ohodnocení po zkušební době,5 týdnů dovolené,příspěvek na stravování,čerpání prostředků z FKSP po 1.odpracovaném roce,možnost zaměstnaneckého ubytování v rekreačním středisku na jihu Čech,po zkušební lhůtě příspěvek na MHD,příjemné pracovní prostředí v centru Prahy.
Přihlášky se strukturovaným životopisem a motivačním dopisem/jedna normostrana/ zasílejte do 16.7.2025 na adresu:
.O případném postupu do druhého kola výběrového řízení Vás budeme informovat.GHMP si vyhrazuje právo konkurz kdykoli zrušit bez udání důvodu či nevybrat žádného kandidáta/kandidátku
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?