- 45 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek

Společnost Triangle Recruitment CZ s.r.o. byla založena v roce 2008 a je dceřinou společností firmy Triangle Recruitment Ltd., která vznikla v Anglii v roce 1995.
Jsme mezinárodní personální agentura, která firmám nalezne kvalitní zaměstnance a Vám, kteří nemáte práci, najde nové zaměstnání. Naše společnost Triangle nabízí komplexní personální služby. Hledáte práci, nebo nové zaměstnance? Obraťte se na odborníka, kterým Triangle v personální oblasti určitě je!
Pro našeho klienta působícího v automobilovém průmyslu hledáme vhodného kandidáta na pozici Koordinátor zákaznické logistiky. Hledáme spolehlivého a pečlivého kolegu se smyslem pro detail a schopností efektivně komunikovat se zákazníky i v dynamickém provozním prostředí.
Komplexní péče o přidělené zákaznické portfolio
Denní komunikace se zákazníky, příjem a kontrola objednávek v systému
Plánování a řízení expedice zboží dle zákaznických požadavků
Správa zákaznických portálů a dokumentace
Koordinace nakládek a spolupráce s dopravci
Sledování stavu zásob a úzká spolupráce s odděleními logistiky a výroby
Řešení změnových požadavků, krizových situací a plánování předzásobení
Organizace speciálních přeprav dle aktuálních potřeb zákazníků
Účast na řešení zákaznických reklamací v oblasti logistiky
Příprava celních dokumentů
Reporting výsledků a hodnocení zákaznických projektů nadřízenému
Spolupráce při interních a externích auditech
Výborné komunikační dovednosti a prozákaznický přístup
Logické a analytické myšlení, samostatnost a schopnost práce pod tlakem
Flexibilita při řešení provozních i systémových problémů
Znalost práce s MS Office, zejména pokročilá znalost Excelu
Zkušenost s logistickými či materiálovými toky výhodou
Anglický jazyk na komunikativní úrovni slovem i písmem, německý jazyk výhodou
Praxe v obdobné pozici výhodou, nikoli podmínkou
Docházkový bonus ve výši 2 500 Kč
Příspěvek na dopravu 3,30 Kč/km (až do výše 5 544 Kč měsíčně)
Příspěvek na stravování
25 dní dovolené
3 dny zdravotního volna (sick days)
Příspěvek na penzijní připojištění
Zvýhodněné zaměstnanecké programy u vybraných partnerů
Očkování proti chřipce
Moderní pracovní zázemí a zázemí stabilního zaměstnavatele

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.