- 36 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Společnost Triangle Recruitment CZ s.r.o. byla založena v roce 2008 a je dceřinou společností firmy Triangle Recruitment Ltd., která vznikla v Anglii v roce 1995.
Jsme mezinárodní personální agentura, která firmám nalezne kvalitní zaměstnance a Vám, kteří nemáte práci, najde nové zaměstnání. Naše společnost Triangle nabízí komplexní personální služby. Hledáte práci, nebo nové zaměstnance? Obraťte se na odborníka, kterým Triangle v personální oblasti určitě je!
Pro našeho klienta působícího v automobilovém průmyslu hledáme vhodného kandidáta na pozici Koordinátor zákaznické logistiky. Hledáme spolehlivého a pečlivého kolegu se smyslem pro detail a schopností efektivně komunikovat se zákazníky i v dynamickém provozním prostředí.
Komplexní péče o přidělené zákaznické portfolio
Denní komunikace se zákazníky, příjem a kontrola objednávek v systému
Plánování a řízení expedice zboží dle zákaznických požadavků
Správa zákaznických portálů a dokumentace
Koordinace nakládek a spolupráce s dopravci
Sledování stavu zásob a úzká spolupráce s odděleními logistiky a výroby
Řešení změnových požadavků, krizových situací a plánování předzásobení
Organizace speciálních přeprav dle aktuálních potřeb zákazníků
Účast na řešení zákaznických reklamací v oblasti logistiky
Příprava celních dokumentů
Reporting výsledků a hodnocení zákaznických projektů nadřízenému
Spolupráce při interních a externích auditech
Výborné komunikační dovednosti a prozákaznický přístup
Logické a analytické myšlení, samostatnost a schopnost práce pod tlakem
Flexibilita při řešení provozních i systémových problémů
Znalost práce s MS Office, zejména pokročilá znalost Excelu
Zkušenost s logistickými či materiálovými toky výhodou
Anglický jazyk na komunikativní úrovni slovem i písmem, německý jazyk výhodou
Praxe v obdobné pozici výhodou, nikoli podmínkou
Docházkový bonus ve výši 2 500 Kč
Příspěvek na dopravu 3,30 Kč/km (až do výše 5 544 Kč měsíčně)
Příspěvek na stravování
25 dní dovolené
3 dny zdravotního volna (sick days)
Příspěvek na penzijní připojištění
Zvýhodněné zaměstnanecké programy u vybraných partnerů
Očkování proti chřipce
Moderní pracovní zázemí a zázemí stabilního zaměstnavatele
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?