- 31 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Co je pro nás na pozici KOORDINÁTOR ZÁKAZNICKÝCH PROJEKTŮ opravdu zásadní? Alespoň okrajová zkušenost s projekty, zákaznickou podporou, VŠ vzdělání technického směru a velmi dobrá AJ – pokud toto splňujete, jste ten, koho hledáme!
Nebojte se ozvat, co neumíte, Vás rádi naučíme.
Výběrové řízení na tuto pozici stále probíhá, zašlete nám proto svůj životopis i v tomto období, kdy žádost bude zpracována online.
Bližší informace a náplň práce k pozici:
Vedení zákaznického projektu
Příprava a podpora tvorby technických řešení a jejich dokumentace dle požadavků zákazníka
Koordinace aktivit spolupracujících oddělení
Zodpovědnost za dodržování časového plánu, dodržení zákaznických požadavků
Komunikace se zákazníkem a ostatními závody
POŽADAVKY:
Vysokoškolské vzdělání technického směru
Velmi dobrá znalost AJ nebo NJ, druhý jazyk výhodou
Zkušenosti s vedením projektů v automotive výhodou
Prezentační a komunikační dovednosti
Řidičský průkaz sk. B

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.