- 30 000 – 36 000 Kč
- Plný úvazek
Odbornost, zkušenost a praxe spol. MIKUPEX TRADE s.r.o. je postavena na více než 25ti leté kontinuální praxi na trhu práce v ČR. Našim klientům můžeme velmi účinně pomoci s jejich personálními potřebami, pomáháme jim nalézt pracovníky od nekvalifikovaných výrobních dělníků až po jejich TOP management.
Profil firmy:
Naším klientem je stabilní mezinárodní společnost se sídlem na Praze 5 - Barrandově.
V rámci rozvoje společnosti hledáme vhodné kandidáty/ky na pozici office manažer/ky.
Aktivně hledáte zaměstnání, nebo zvažujete jeho změnu?
Kromě zajímavého mzdového ohodnocení nabízíme především stabilní práci, zázemí silné firmy s možností profesního a odborného růstu ve společnosti na Praze 5.
Zareagujte, rádi si i s Vámi o možnosti práce popovídáme.
- personální agenda zaměstnanců - řešení nástupů, výstupů, zpracování evidence docházky, evidence zdravotních prohlídek, spolupráce se mzdovou účetní apod.
- další běžná firemní administrativa - komunikace s úřady, vedení pokladny, fakturace apod.
- zajištění chodu recepce, vedení týmu pracovníků úklidu apod.
- běžné administrativní práce dle pokynu vedení společnosti
- min. SŠ vzdělání
- praxi v administrativě, v personální administrativě výhodou
- samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost, aktivitu
- vstřícnost a odolnost (při interakci s kolegy a klienty)
- příjemné a vstřícné vystupování
- znalost práce na PC - Windows, Office
- nástup možný dle dohody
- hlavní pracovní poměr v mezinárodní společnosti na Praze - 5 - Barrandově
- velmi dobrý a přátelský tým kolegů a nadřízených
- mzdové ohodnocení 38 - 40 000 Kč (dle zkušeností a praxe)
- částečně klouzavou pracovní dobu dle firemních pravidel
- široké spektrum benefitů - stravné, podpora volného času, bonusy, zvýhodněné tarify apod.
- možnost reálného profesního a osobního růstu
- nástup dle dohody
Váš životopis, prosíme, zasílejte kliknutím na odpovědní tlačítko u inzerátu. Prosíme rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.