- 40 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
Naše společnost sídlí v Kobylisích a má vetší gastroprovoz na Střížkově (Praha 8). Více než 10let stravujeme moderní výživou děti i dospělé v desítkách školek a škol v Praze a Středočeském kraji. Jelikož se stále rozvíjíme a zavádíme nový informační a unikátní logistický systém, potřebujeme posilu pro podporu zákazníků a naší administravy. Vzhledem k inovativním řešením, které v naší dceřinné společnosti uvedeme na trh, nabízíme zajímavou práci s moderními technologiemi a v případě zájmu i možností profesního růstu.
Obsahem práce bude podpora klientů při práci s objednávkovým systémem, řešení mimořádných situací a komunikace s provozním kuchyně. Větší část úvazku se bude týkat adminitrativního provozu kanceláře a prototypové dílny - evidence nákladů, objednávání materiálu, koordinace činností, podpora finančního řízení apod.
Pozitivní osobnost, která se neleká změn, a dovede se postavit i k úkolům, které nikdy neřešila. Chuť naučit se ovládat nový informační systém, obsluhovat 3D tiskárny, výdejní stroje, vyhledat dodavatele a komunikovat s obchodními partnery.
Schopnost udržovat pořádek v jednoduché administrativě.
Práce s počítačem - tabulky, texty, prezentace, tisk polepů...
Řidičák skupiny B a umění řídit bezpečně po Praze.
Strukturovaný životopis s uvedením i nepracovních projektů nebo aktivit.
Zajímavou odměnu a bonus za výsledky.
Bezplatné firemní stravování moderní kuchyně.
Možnost flexibilní pracovní doby.
Možnost i částečného úvazku, ale minimálně 20 hodin týdně.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?