- 40 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Pepco znamená neustálý vývoj. Nabízíme výrobky, kterými může celá rodina vyjádřit svůj styl a použít je ke zkrášlení svého prostoru. Po více než 20 letech usilovné práce se společnost Pepco stala nejoblíbenějším prodejcem dětského oblečení a předním dodavatelem výrobků pro dekoraci domácnosti ve většině evropských zemí, kde působíme. Proto naše obchody každý měsíc navštíví desítky milionů zákazníků. Naším cílem je otevřít pobočky po celé Evropě a umožnit tak přístup do našich obchodů mnoha lidem. Staňte se součástí této mise.
Jste dobrý manažer a máte rádi hezké věci a lidi? Pojďte vést prodejnu PEPCO!
Víte, co znamená připravit prodejnu pro zákazníky, aby měli z nákupu co nejlepší zážitek? Jste týmový hráč, co umí motivovat a nést odpovědnost? Máte rádi výzvy a dynamické prostředí? Tak jste to vy a těšíme se, že jste nás našli! Hledáme ambiciozní kolegy, kteří by vedli naší prodejnu, proto se nám neváhejte ozvat.
Náplň práce
· samostatná organizace činností na směnách (koordinace 3 až 8 členného týmu)
· provádění pravidelných kontrol činností směny a zodpovědnost za výsledky daného dne, reporting
· podpora nových kolegů a kolegyň při jejich zapracování
· zodpovědnost za finanční hotovost a vyúčtování pokladen
· vykonávání všech provozních a manuálních činností včetně práce na pokladně
· motivace a podpora týmu, spolu s poskytováním průběžné zpětné vazby
· zajištění spokojenosti zákazníků prodejny dodržováním firemních pravidel
· příprava prodejny na pravidelnou inventuru
· péče o vzhled a čistotu prodejny
· ukončené SŠ/SOU vzdělání
· zkušenost s vedením lidí výhodou
· ochota pracovat o víkendech a svátcích
· dobré organizační a komunikační dovednosti
· silná orientace na zákazníka
· fyzická zdatnost a elán do práce
· umění řešit i složité a nenadálé situace
· ochota na sobě pracovat a rozvíjet se
Nabízíme propracovaný systém zaškolení, podporu Vašeho startu v PEPCO a silnou firmení kulturu založenou na úctě, rozvoji, týmovém duchu, jednoduchosti a lásce k našim zákazníkům. Kromě toho máme pro naše zaměstnance program pomoci a spoustu dalších benefitů:
· Stravenky v hodnotě 150 Kč
· Zvýhodněné životní pojištění
· Zaměstnanecká sleva až do 25%
· Možnost karierního růstu
· Obratové prémie
· Unišeky
· Dovolená až 25 dní
· Příspěvek na praní firemního oděvu v hodnotě 60 Kč měsíčně
· Drobné občerstvení na prodejně
· Program pomoci zaměstnancům
· Slevy u partnerů
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.