- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pepco znamená neustálý vývoj. Nabízíme výrobky, kterými může celá rodina vyjádřit svůj styl a použít je ke zkrášlení svého prostoru. Po více než 20 letech usilovné práce se společnost Pepco stala nejoblíbenějším prodejcem dětského oblečení a předním dodavatelem výrobků pro dekoraci domácnosti ve většině evropských zemí, kde působíme. Proto naše obchody každý měsíc navštíví desítky milionů zákazníků. Naším cílem je otevřít pobočky po celé Evropě a umožnit tak přístup do našich obchodů mnoha lidem. Staňte se součástí této mise.
Jste dobrý manažer a máte rádi hezké věci a lidi? Pojďte vést prodejnu PEPCO!
Víte, co znamená připravit prodejnu pro zákazníky, aby měli z nákupu co nejlepší zážitek? Jste týmový hráč, co umí motivovat a nést odpovědnost? Máte rádi výzvy a dynamické prostředí? Tak jste to vy a těšíme se, že jste nás našli! Hledáme ambiciozní kolegy, kteří by vedli naší prodejnu, proto se nám neváhejte ozvat.
Náplň práce
· samostatná organizace činností na směnách (koordinace 3 až 8 členného týmu)
· provádění pravidelných kontrol činností směny a zodpovědnost za výsledky daného dne, reporting
· podpora nových kolegů a kolegyň při jejich zapracování
· zodpovědnost za finanční hotovost a vyúčtování pokladen
· vykonávání všech provozních a manuálních činností včetně práce na pokladně
· motivace a podpora týmu, spolu s poskytováním průběžné zpětné vazby
· zajištění spokojenosti zákazníků prodejny dodržováním firemních pravidel
· příprava prodejny na pravidelnou inventuru
· péče o vzhled a čistotu prodejny
· ukončené SŠ/SOU vzdělání
· zkušenost s vedením lidí výhodou
· ochota pracovat o víkendech a svátcích
· dobré organizační a komunikační dovednosti
· silná orientace na zákazníka
· fyzická zdatnost a elán do práce
· umění řešit i složité a nenadálé situace
· ochota na sobě pracovat a rozvíjet se
Nabízíme propracovaný systém zaškolení, podporu Vašeho startu v PEPCO a silnou firmení kulturu založenou na úctě, rozvoji, týmovém duchu, jednoduchosti a lásce k našim zákazníkům. Kromě toho máme pro naše zaměstnance program pomoci a spoustu dalších benefitů:
· Stravenky v hodnotě 150 Kč
· Zvýhodněné životní pojištění
· Zaměstnanecká sleva až do 25%
· Možnost karierního růstu
· Obratové prémie
· Unišeky
· Dovolená až 25 dní
· Příspěvek na praní firemního oděvu v hodnotě 60 Kč měsíčně
· Drobné občerstvení na prodejně
· Program pomoci zaměstnancům
· Slevy u partnerů

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.