- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Do našeho developerského týmu hledáme zkušeného projektového manažera, který převezme odpovědnost za přípravu a realizaci rozsáhlých rezidenčních projektů. Nabízíme stabilní zázemí a možnost řídit investice v řádech stovek milionů korun.
* Spolupráce na koncepci a přípravě rezidenčních projektů
* Tvorba zadání, rozpočtů a harmonogramů
* Řízení nákladů, kontrola kvality a dodržení termínů
* Koordinace projektového týmu – architekt, projektant, inženýring
* Zajištění stavebních povolení a jednání s úřady
* Organizace výběrových řízení na dodavatele
* Kontrola a připomínkování smluvní dokumentace
* Koordinace realizace stavby, vedení kontrolních dnů
* Zodpovědnost za celý průběh projektu až po předání
* Min. 5 let praxe s řízením rezidenčních projektů (nad 300 mil. Kč)
* VŠ/SŠ vzdělání v oboru stavebnictví
* Znalost stavebních technologií, postupů a materiálů
* Zkušenost s řízením projektů od přípravy po dokončení
* Znalost povolovacích procesů a legislativy
* Zkušenost s vedením generálního dodavatele stavby
* Pokročilá znalost MS Office a MS Project
* Angličtina – základy
* Fixní mzda + výkonnostní odměny
* 5 týdnů dovolené
* 3 sick days
* Stravenkový paušál
* Plně hrazená Multisport karta
* Služební vůz
* Firemní teambuildingy a zahraniční zájezdy
* Kurzy angličtiny a odborná školení
* Místo výkonu práce: Brno

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.