- Plný úvazek

SYNERGIE TEMPORARY HELP s.r.o.
Backoffice asistent/ka
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost SYNERGIE TEMPORARY HELP s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme personálně poradenská společnost a na českém trhu působíme více než 25 let. Jsme členem skupiny SYNERGIE Group, 5. největší evropské společnosti poskytující personální poradenství a služby od roku 1969. Máme centra v Chebu, Praze, Brně a Bratislavě, kde nabízíme komplexní náborový servis od agenturního zaměstnávání, vyhledávání do kmene, direct search až po executive search.
V ČR jsme malá společnost, která pomáhá lidem získat práci.
Našim posláním je mít spokojené zaměstnance.
Co napsat o našem stávajícím týmu?
Jsme normální tým šesti nadšenců, který se nebojí zabrat, když je potřeba.
K tomu nepochybně patří i humor, který nám všem je vlastní.
Na co se těšit:
- perfektní kolektiv
- spoustu benefitů
- rozmanitou práci
- možnost osobnostního karierního rozvoje
Co bychom rádi abyste uměl/a:
- angličtinu na pokročilé úrovni
- pracovat s Excelem
- řídit auto ;)
- povědomí o mzdové legislativě výhodou
Jaké budou zodpovědnosti a náplň práce:
- vedení administrativní agendy
- zajištění chodu kanceláře
- komunikace se zaměstnanci
- jednání s úřady a institucemi, pošta
- spolupráce při zpracování docházek a mezd
- pokladna, fakturace, mzdová agenda
Aktuálně nestíháme, máme práci nad hlavu a proto hledáme dalšího zodpovědného kolegu se smyslem pro detail, který pomůže v případě potřeby a nepokazí žádnou srandu.