- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
Co bude vaší náplní práce?
Backoffice & administrativa:
" Vystavování, evidence a kontrola faktur, výkazů,
" příprava podkladů pro účetnictví, reporting,
" podpora plynulého chodu kanceláře (objednávky, smlouvy, dokumentace),
" komunikace s dodavateli, úřady,
" asistenční podpora vedení,
" podpora správy personální agendy.
Spolupráce v rámci interního týmu:
" Spoluutváření interních procesů,
" spolupráce na přípravě/tisku/kompletaci materiálů a pomůcek pro kurzy a semináře,
" administrativní zpracování zakázek,
" operativní evidence provozní agendy organizace.
IT podpora (základní úroveň):
" Pomoc kolegům s běžnými IT úkony – nastavení e-mailu, přihlášení do systémů, tisk,
" předávání informací a návodů k firemním IT nástrojům (např. Office 365, sdílené disky, interní systémy),
" komunikace s externí IT podporou a předávání podnětů.
Co od vás očekáváme?
" Zodpovědnost, samostatnost, pečlivost, spolupráci a týmovost,
" chuť učit se nové věci a přispívat k lepšímu fungování organizace,
" organizační schopnosti a komunikativnost,
" zkušenost s administrativou, ideálně i s HR agendou (není podmínkou),
" dobrou znalost a zkušenost práce s PC (MS Office, především Teams, Excel a Word),
" minimálně středoškolské vzdělání ukončené maturitou.
Co nabízíme?
" Rozmanitou a smysluplnou práci při pozitivním ovlivňování vzdělávání ve školách v ČR,
" tvůrčí práci umožňující osobní rozvoj a možnost profesního růstu,
" podporu týmu,
" práci v přátelském prostředí, které si zakládá na otevřené komunikaci,
" flexibilní pracovní dobu s možností homeoffice,
" adaptační období – zaučení a podporu při získávání zkušeností,
" pracovní smlouvu na dobu určitou s výhledem dlouhodobé spolupráce,
" platové podmínky: 30–35 tisíc Kč,
" termín nástupu: ihned nebo dle dohody,
" místo výkonu práce: Hradec Králové.
Přihlášky do výběrového řízení spolu s životopisem a motivačním dopisem zasílejte mailem na adresu e-mail přes
nejpozději do 13. 6. 2025.Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?