- 47 000 – 69 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte zkušenosti s konsolidací dat a zvládnete vyřešit účetní a daňové případy v rámci holdingové skupiny? Umíte pracovat v systému SAP?
Pak nám zašlete své CV!
Mezinárodní holdingová skupina hledá posilu do svého týmu na pozici:
ÚČETNÍ METODIK Praha (60-70.000Kč)
* Správa složitějších účetních i daňových případů v rámci holdingu
* Příprava KH, SH
* Podílení se na měsíčních/ročních uzávěrkách
* Účtování nestandardních transakcí pro dceřiné společnosti
* Podílení se na nastavování/sjednocování procesů např. v rámci spojení některých dceřiných společností nebo připojení nové společnosti do holdingu
* Komunikace s daňovými poradci, auditory a úřady
* Spolupráce s účetními napříč skupinou
* SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
* Přehled v oblasti účetnictví a daní (DPH a DPPO)
* Mírně pokročilou znalost anglického jazyka (schopnost alespoň vyřídit e-mail)
* Pokročilou znalost MS Excel
* Znalost SAP výhodou
* Lidský přístup, samostatnost, příjemné vystupování
* Týden dovolené navíc
* Roční bonusy
* Dotované stravování
* Příspěvek na sport
* Odborné vzdělávání
* Jazykové kurzy
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Moderní kanceláře poblíž metra
* Termín nástupu: IHNED nebo dle dohody
* Místo výkonu práce: Praha
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?