- 37 000 Kč
- Plný úvazek
Hledáme zkušeného a pečlivého hlavního ÚČETNÍHO/ÚČETNÍ, který nám pomůže s vedením účetního oddělení. Pokud máte rádi práci s čísly a hledáte stabilní zaměstnání, jste na správném místě!
Staňte se klíčovým členem našeho finančního týmu!
* Vedení a koordinace účetního oddělení
* Zpracování měsíčních a ročních závěrek
* Příprava finančních výkazů a reportů
* Sledování a kontrola účetních operací a zajištění jejich správnosti
* Zpracování daňových přiznání a komunikace s úřady
* Spolupráce s externími auditory a poradci
* Zavádění a optimalizace účetních procesů a postupů
* VŠ/SŠ vzdělání ekonomického směru
* Minimálně 5 let praxe v účetnictví
* Zkušenosti s vedením týmu
* Výborná znalost účetních a daňových předpisů
* Znalost práce s účetním softwarem (např. SAP, Pohoda)
* Schopnost analytického myšlení a řešení problémů
* Pečlivost, spolehlivost a samostatnost
* Stabilní zaměstnání v úspěšné společnosti
* Odpovídající odměnu a mzdový růst
* Pružná pracovní doba
* 5 týdnů dovolené
* Školení potřebná pro profesní rozvoj
* Příležitost k profesnímu růstu a rozvoji
* Stravování v místě pracoviště, příspěvek na stravování
* Multisport kartu
* Výborná dostupnost pracoviště (MHD i individuální doprava), možnost parkování
* Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
* Lokalita: Brno
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.