O nás
Hledáme posily pro náš mezinárodní tým v oblasti financí a bankovnictví.
Náplň práce:
- hlavní náplní práce bude administrativní podpora týmu (zadávání dat a jejich kontrola)
- péče o stávající zákazníky firmy a denní komunikace v angličtině
- spolupráce s bankami, externími partnery a ostatními odděleními
- plný úvazek – pracovní doba 8 hod/den.
Co od Vás očekáváme:
- komunikativní angličtina min. B2 (denní komunikace s AJ, zahraniční trhy)
- dobrá znalost práce na PC (MS Office, Excel)
- SŠ/VŠ vzdělání, ekonomický směr výhodou
- zkušenosti na back office pozici, v oblasti bankovnictví, financí velkou výhodou
Co Vám můžeme nabídnout:
- nabídka vhodná i pro absolventy či juniory s kratší praxí
- HPP, mzda 36 000 – 50 000 Kč / měsíčně dle zkušeností
- nástup možný ihned (kontrakt prozatím do 31.12.2022 – velmi pravděpodbné prodloužení i na rok 2023)
- stravenkový paušál, 25 dní dovolené, příjemné moderní pracovní prostředí
- pracoviště Praha 8 (poblíž stanice metra)
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí