- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Rozšiřujeme náš tým v centru v Hradci Králové!
Máš zájem připojit se do našeho hvězdného týmu a profesně růst? ⭐
Odpověz si na tyto otázky:
💪 Hledáš stabilní práci?
💪 Máš maturitu?
💪 Jsi komunikativní a umíš dobře česky?
💪 Zvládáš práci na PC?
💪 Chceš se vzdělávat a profesně růst?
5x ANO? Pak máš předpoklady, stát se naším superhrdinou!
Neváhej a napiš nám!
Hledáme do našeho týmu kolegu/kolegyni, který/á s námi bude poskytovat zákaznický servis. Hledáme pro naše klienty nejvýhodnější řešení. Vyřizujeme žádosti klientů. Z důvody větší efektivity k nám dotazy chodí telefonicky, cílem je vždy orientace na dotaz a jeho odbavení. Buď si hned s dotazem poradíš, protože budeš od nás řádně proškolen nebo zprostředkuješ odpověď přes příslušná oddělení.
Pozice je vhodná pro absolventy. Všemu tě naučíme!
Téma dotazů se točí okolo spotřebitelských úvěrů, kde hledáme pro naše klienty nejvýhodnější řešení s úsporou financí, dále pak poskytujeme klientům informace o úvěrových produktech banky.
✔ Dokončené středoškolské vzdělání,
✔ ochota vzdělávat se,
✔ samostatnost,
✔ zodpovědnost,
✔ proklientský přístup,
✔ uživatelská znalost na PC a práce v aplikacích.
👌 Zázemí stabilní společnosti s dobře naladěným a přátelským kolektivem,
👌 práci v atraktivním pracovním prostředí s možností kariérního růstu,
👌 motivující finanční ohodnocení,
👌 propracovaný systém vzdělávání a rozvoje zaměstnanců pod vedením zkušených lektorů,
👌 stravenkový paušál ve výši 125,-Kč/den,
👌 25 dní dovolené + 5 dní sick days,
👌 možnost občasné práce z domu,
👌 příspěvek na volnočasové aktivity.
Zaujala tě naše pracovní nabídka?
Tak neváhej a zašli nám svůj životopis.
Těšíme se na setkání s tebou. 😀
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?