O nás
Společnost Valeon Servis provozuje půjčovnu elektrocentrál a světelných věží. Zabýváme se i výstavbou skladových hal, bateriových úložišť a správou nemovitostí.
Asistent/ka
Práce zahrnuje výpomoc vedoucím naší společnosti:
- vyhledávání a porovnání cen materiálů či jiného potřebného zboží,
- komunikace s dodavateli, úřady a řemeslníky apod.,
- kontrola práce dodavatelských firem,
- dohlížení na termíny,
- dohlížení na rozpočet, kontrola faktur.
Co od Vás očekáváme:
- komunikace je základ, potřebujeme někoho, kdo se nebojí telefonovat,
- schopnost naplánování zakázky a ohlídání termínů,
- znalost práce s počítačem, především s vyhledáváním informací,
- pečlivost,
- schopnost samostatného vedeni zakázky, ale i práce v týmu na zakázkách většího rozsahu.
Co Vám můžeme nabídnout:
- Možnost spolupráce na HPP. Umožníme i částečný úvazek či práci podle domluvy.
- V případě spolupráce na hlavní pracovní poměr odměnu kolem 40.000,- Kč/měs.
- Zázemí malé, ale stabilní a prosperující firmy, 5 týdnů dovolené, možnost firemního oděvu.
- Výplata do 10. dne v měsíci.
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Finanční bonusy / prémie
- Firemní akce
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Kafetérie
- Zálohy ze mzdy
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na mobilní tarif
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti
- Dog-friendly office
- Cyclist-friendly office
- Parkoviště



