Junior finanční účetní (m/ž)

Praha
35.000 – 39.000 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Velmi pokročilý C1)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

Randstad HR Solutions s.r.o.

Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.

Hledáte ideální start kariéry ve finančním účetnictví?

Pak pro Vás máme otevřené dveře! Přidejte se k našemu internímu týmu finančního oddělení a Randstad vám pomůže vyrůst. #together we grow

co vás čeká

Jako juniorní finanční účetní se budete aktivně podílet na klíčových finančních procesech a získáte komplexní přehled o chodu účetního oddělení. Vaše hlavní úkoly budou zahrnovat:

  • vystavování faktur: příprava a vystavování zákaznických faktur pro svěřené portfolio klientů
  • zpracování cestovních náhrad: kompletní zpracování a proplácení cestovních náhrad
  • podpora při auditech: příprava materiálů pro auditory a daňové poradce
  • administrativní úkoly spojené s chodem oddělení

co vám nabídneme

  • komplexní zaškolení: poskytneme vám důkladné zaškolení do našich systémů a procesů, abyste se cítili jistě a komfortně od prvního dne
  • dlouhodobou spolupráci a profesní rozvoj
  • flexibilní pracovní dobu a home office: po zaškolení možnost flexibilního uspořádání pracovní doby a občasné práce z domova
  • 30 dní placené dovolené pro důležitou rovnováhu mezi pracovním a osobním životem
  • bohatý balíček benefitů: měsíční benefitový balíček v hodnotě 650 Kč (např. Multisport karta, Cafeteria, životní nebo penzijní pojištění) a příspěvek na stravování 123 Kč za odpracovaný den
  • moderní kancelářské pracoviště v centru Prahy
  • nástup možný ihned

co od vás očekáváme

  • základní znalosti účetnictví: orientace v základních principech podvojného účetnictví a daňových zákonech
  • výborná digitální gramotnost: dobrá znalost Excelu/Google Sheets (vzorce, kontingenční tabulky)
  • chuť a schopnost rychle se učit nové systémy a nástroje
  • proaktivní přístup: zodpovědný a pečlivý přístup k práci, vytrvalost, orientace na výsledky a především touha učit se novým věcem a neustále se zdokonalovat

jak se přihlásit

Pokud jste motivovaní, nadšení pro finance a připraveni nastartovat svou kariéru, pošlete nám svůj životopis!

Těšíme se na vás!

Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.

Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a chuť a schopnost rychle se učit nové systémy a nástrojetěšíme se na další spolupráci.

Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.

Benefity

  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění

Sídlo firmy

Randstad HR Solutions s.r.o.
Jungmannova 26/15
110 00 Praha

IČO: 08025851
Datová schránka: irtzzw4
Další informace:
GPS: 50.08138825,14.4221921,
S-JTSK: -742840.69 -1043766.32, RUIAN: 21700931

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.