- 75 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
Vhodné i pro absolventy!
Náplň práce: péče o návštěvy a organizace schůzek, administrativní úkony (tisk, scanování, kopírování, archivace…), zpracování přijaté pošty (třídění, zadávání do systému), spolupráce se všemi odděleními, organizace porad a pořizování zápisů, správa firemních aut
Požadujeme: min SŠ vzdělání, AJ na komunikativní úrovni (NJ výhodou), znalost MS Office, samostatnost a aktivní přístup, zodpovědnost
Nabízíme: nadprůměrné finanční ohodnocení, výkonnostní prémie, letní a vánoční bonusy, 5 týdnů dovolené, stravenky 80 Kč plně hrazené zaměstnavatelem, příspěvek na dopravu, příspěvek na penzijní nebo životní pojištění po 1. roce zaměstnání, odborné zaškolení, jednosměnný pracovní režim, zázemí stabilního nadnárodního koncernu Continental
Nutný telefonický nebo e-mailový kontakt!

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.