- 45 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Vhodné i pro absolventy!
Náplň práce: péče o návštěvy a organizace schůzek, administrativní úkony (tisk, scanování, kopírování, archivace…), zpracování přijaté pošty (třídění, zadávání do systému), spolupráce se všemi odděleními, organizace porad a pořizování zápisů, správa firemních aut
Požadujeme: min SŠ vzdělání, AJ na komunikativní úrovni (NJ výhodou), znalost MS Office, samostatnost a aktivní přístup, zodpovědnost
Nabízíme: nadprůměrné finanční ohodnocení, výkonnostní prémie, letní a vánoční bonusy, 5 týdnů dovolené, stravenky 80 Kč plně hrazené zaměstnavatelem, příspěvek na dopravu, příspěvek na penzijní nebo životní pojištění po 1. roce zaměstnání, odborné zaškolení, jednosměnný pracovní režim, zázemí stabilního nadnárodního koncernu Continental
Nutný telefonický nebo e-mailový kontakt!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?