- Plný úvazek
O nás
Městská část Praha 6 – Úřad městské části
Proč se k nám přidat?
Pokud hledáte práci, která má smysl a kde se můžete realizovat a pozitivně ovlivnit životy lidí kolem vás, je náš úřad tou správnou volbou. Nabízíme stabilní a perspektivní zaměstnání, kde se budete moci podílet na rozvoji Prahy 6.
Na našem úřadě pracují lidé s různorodým odborným zázemím a zkušenostmi, kteří mají společný cíl – poskytovat vynikající služby občanům. Jsme hrdí na náš tým, který je nejen profesionální, ale také přátelský a vstřícný. Budete se zde cítit prostě dobře.
Náplň práce (příklady požadovaných prací)
- řídíte činnost odboru, odpovídáte za ni tajemníkovi ÚMČ a Radě městské části
- řídíte a odpovídáte za evidenci a využívání nemovitého a movitého majetku hl. m. Prahy svěřeného městské části Praha 6
- odpovídáte za výkon kontrolní činnosti v souvislosti s přímým výkonem správy a domovního a bytového fondu prostřednictvím správních firem s důrazem na dodržování a plnění mandátních smluv
- odpovídáte za zajišťování úkolů spojených se zdaňovanou činností městské části Praha 6, včetně nakládání s majetkem.
- koordinujete a odpovídáte za zadávání a realizaci veřejných zakázek v souladu s platnou právní úpravou, usneseními RMČ příp. ZMČ a vnitřními předpisy a pokyny tajemníka ÚMČ
- administrujete a naplňujete formálně právní náležitosti související s majetkoprávními dispozicemi městské části
- odpovídáte za kontrolu a dohled na hospodaření akciové společnosti SNEO, a.s.
- odpovídáte za formální i obsahovou správnost materiálů předkládaných k podpisu starostovi, místostarostům, radním a uvolněným členům Zastupitelstva městské části a tajemníkovi.
Co od Vás očekáváme:
Požadované znalosti a dovednosti:
- zkušenost s koordinací veřejných zakázek, smluvních vztahů a plněním ze smluv
- vítána znalost zákona č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze, zákona č. 134/2016, Sb., o zadávání veřejných zakázek, zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (zejména ve vztahu k vlastnictví a nájmu nemovitosti), zákona 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě (vše v platném znění)
- velmi dobré komunikační schopnosti, včetně dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu v českém jazyce
- manažerské schopnosti a dovednosti; řízení činností na obdobné pozici ve veřejné správě vítána
- schopnost řešit nestandardní a složité problémy
- pokročilá znalost práce na PC (MS Office); schopnost vyhledávat ve veřejně dostupných rejstřících a aplikovat zákony a legislativu v praxi
- řidičské oprávnění pro řízení motorových vozidel sk. B
- vítána úspěšně složená zkouška podle vyhlášky č. 512/2002 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti, pro výkon správních činností při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu (povinnost složit alespoň jednu zkoušku do 18 měsíců od uzavření pracovního poměru, případně předložit doklad o uznání rovnocennosti vzdělání.
Předpoklady pro jmenování vedoucího úředníka stanoví § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:
- státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt
- dosažení věku 18 let
- plná svéprávnost
- bezúhonnost
- ovládání českého jazyka
- podle § 2, 4 a 20 zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České a Slovenské Republiky, ve znění pozdějších předpisů, tj. lustrační osvědčení a čestné prohlášení; předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971.
Úplné znění oznámení o výběrovém řízení naleznete na www.praha6.cz - Úřední deska - Volná pracovní místa nebo na www.praha6.cz - Menu - Volná pracovní místa:
https://www.praha6.cz/kariera/kariera_270899627_69353.html
Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení.
Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit v uzavřené obálce tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne17.06.2024 v podatelně Úřadu městské části Praha 6, Československé armády 601/23, Praha 6. Přihlášku lze podat rovněž elektronicky prostřednictvím datové schránky městské části: bmzbv7c
Na obálku (do předmětu) prosím uveďte: NEOTEVÍRAT - výběrové řízení – vedoucí OSM
Co Vám můžeme nabídnout:
- pružnou pracovní dobu
- 5 týdnů dovolené
- 3 „sick days“
- Další dny volna Vám dáme například na zařízení osobních záležitostí, doprovod Vašeho prvňáčka v jeho první školní den aj.
- benefity v hodnotě minimálně 30 tisíc Kč ročně (plně hrazené e-stravenky 100 Kč, roční kupón MHD na území hl. m. Prahy, příspěvek na penzijní připojištění aj.)
Budete v opravdu příjemném pracovním prostředí kousek od zastávek Dejvická a Hradčanská, načerpáte zkušeností ve veřejné správě, postaráme se o Vás při adaptaci a po zkušební době se můžeme domluvit na práci z domova, případně dalších možnostech sladění práce s Vaším osobním a rodinným životem.
- Nabídneme Vám také zajímavé možnosti vzdělávání.
- Děti Vám pomůžeme umístit do naší dětské skupiny, která je opravdu v krásném a klidném prostředí, navíc je certifikovanou „Školkou v pohybu“.
- Pro dny volna pro Vás máme možnost rekreace v jedné z nejkrásnějších lokalit u Slapské přehrady.
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Finanční bonusy / prémie
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Kafetérie
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na volný čas
- Příspěvek na dopravu
- Přátelské prostředí
- Relax zóna
- Občerstvení na pracovišti
- Firemní školka