- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem
Nástup dle dohody.
Vedoucí Odboru správy majetku a komunálních služeb
Popis pracovní pozice:
. Rízení, koordinace a usmernování cinností a procesu daného odboru (pozemková agenda, odpadové hospodárství, bytové a nebytové hospodárství, správa sportovišt mesta aj.), odpovednost za komunální oblast (správa majetku mesta, údržba verejné zelene a místních komunikací, verejné osvetlení, úklid mesta).
Platové podmínky se rídí narízením vlády c. 341/2017 Sb., o platových pomerech zamestnancu ve verejných službách a správe, v platném znení, platová trída 11.
Mezi zamestnanecké benefity patrí: 5 týdnu dovolené, pružná pracovní doba, príspevek na stravování, príspevek na penzijní pripojištení, príspevek pri životních a pracovních jubileích, 4 dny placeného indispozicního volna a program Benefit plus.
ZÁJEMCI SE MOHOU PRIHLÁSIT DO 13.7.2022
a to v zalepené obálce s textem: „VR – vedoucí OSMKS – NEOTVÍRAT“.
V prihlášce uvedte mimo jiné: jméno, príjmení, titul, datum a místo narození, státní príslušnost, místo trvalého pobytu, císlo OP, datum, podpis a telefonní spojení.
K prihlášce pripojte:
. Strukturovaný profesní životopis,
. motivacní dopis, vc. data možného nástupu do funkce,
. strucný popis koncepce rízení a rozvoje Odboru správy majetku a komunálních služeb MeÚ Tišnov.
. originál výpisu z evidence rejstríku trestu ne starší než 3 mesíce, u cizích státních príslušníku též obdobný doklad osvedcující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost cestným prohlášením,
. overenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdelání,
. vysvedcení o státní záverecné zkoušce nebo dodatek k diplomu (nemusí být overeno),
. osoby narozené do 1. prosince 1971 dále doloží osvedcení podle § 4 odst. 1 (nebo cestné prohlášení o jeho vyžádání) a cestné prohlášení podle § 4 odst. 3 ve smyslu zákona c. 451/1991 Sb., kterým se stanoví nekteré další predpoklady pro výkon nekterých funkcí, v platném znení.
Prihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a prílohami, bez nich není Vaše prihláška úplná a nemuže být zahrnuta mezi prihlášky dalších uchazecu o nabízené pracovní místo.
Informace o náležitostech zpracování osobních údaju jsou uvedeny na www.tisnov.cz v sekci Mestský úrad/ Ochrana os. údaju (GDPR).
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výberové rízení kdykoliv v jeho prubehu.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?