- 34 530 – 53 850 Kč
- Plný úvazek
Městská část Praha 6 – Úřad městské části
Proč se k nám přidat?
Pokud hledáte práci, která má smysl a kde se můžete realizovat a pozitivně ovlivnit životy lidí kolem vás, je náš úřad tou správnou volbou. Nabízíme stabilní a perspektivní zaměstnání, kde se budete moci podílet na rozvoji Prahy 6.
Na našem úřadě pracují lidé s různorodým odborným zázemím a zkušenostmi, kteří mají společný cíl – poskytovat vynikající služby občanům. Jsme hrdí na náš tým, který je nejen profesionální, ale také přátelský a vstřícný. Budete se zde cítit prostě dobře.
Požadované znalosti a dovvednosti:
- v územním plánování
- při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění
- při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu
(povinnost složit alespoň jednu zkoušku do 18 měsíců od uzavření pracovního poměru, případně předložit doklad o uznání rovnocennosti vzdělání).
Předpoklady pro jmenování vedoucího úředníka stanoví § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:
Úplné znění oznámení o výběrovém řízení naleznete na www.praha6.cz - Úřední deska - Volná pracovní místa nebo na www.praha6.cz - Menu - Volná pracovní místa:
https://www.praha6.cz/kariera/kariera_270899885_69355.html
Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení.
Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit v uzavřené obálce tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 17.06.2024 v podatelně Úřadu městské části Praha 6, Československé armády 601/23, Praha 6. Přihlášku lze podat rovněž elektronicky prostřednictvím datové schránky městské části: bmzbv7c
Na obálku (do předmětu) prosím uveďte: NEOTEVÍRAT - výběrové řízení – vedoucí ORI
Budete v opravdu příjemném pracovním prostředí kousek od zastávek Dejvická a Hradčanská, načerpáte zkušeností ve veřejné správě, postaráme se o Vás při adaptaci a po zkušební době se můžeme domluvit na práci z domova, případně dalších možnostech sladění práce s Vaším osobním a rodinným životem.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?