- 50 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Popis prac. pozice: Zabezpečuje výkon činností příslušeného svěřeného odboru dle funkční náplně odboru definované organizačním řádem. Vedoucí zaměstnanec je odpovědný za řízení odboru správy veřejného majetku. Zajišťuje činnosti správce komunikací v majetku SML, vykonává všechny činnosti správce a zajišťuje servis a rozšiřování veřejného osvětlení a světelných signalizačních zařízení. Zajišťuje správu, údržbu a provoz pohřebišť v majetku města Liberec, včetně souvisejících služeb v oblasti komunálních služeb.
Další požadavky: řídit, koordinovat a organizovat činnost odboru dále členěného na oddělení, velmi dobré komunikační dovednosti pro jednání s právnickými i fyzickými osobami. Vyžadovány je znalost zákonných norem platných pro oblast správy veřejného majetku (technická správa, investice a opravy, komunální služby, pohřebnictví a ekologie). Nezbytná je orientace v právních předpisech týkajících se povinností obce jako vlastníka majetku, povinností v oblasti odpovědnosti za škody související se správou veřejného majetku apod.
Řidičský průkaz skupiny B.
Min. vzdělání: bakalářské (technický směr studia).
Zaměstnanecké výhody:
Jsou garantovány kolektivní smlouvou úřadu (5 týdnů dovolené, sociální volno, stravenkový paušál, roční příspěvek na vybrané aktivity…), osobní ohodnocení po uplynutí zkušební doby
Hlásit se emailem, telefonicky do 31.3.2025 nebo osobně na Liberecké radnici, číslo dveří 107, 105. Výběrové řízení proběhne v měsíci dubnu 2025 (termín bude upřesněn).
Více informací na webových stránkách: www.liberec.cz v sekci volná pracovní místa.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?