- 45 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracovní náplní pozice: je komplexní zajištění agendy vedeného odboru, zejména v oblastech:
Investiční činnosti města ve všech souvislostech a fázích investičního cyklu, strategického a
střednědobého plánování investiční činnosti města, přípravy návrhu plánu rozpočtových
prostředků vedeného odboru a jeho zdůvodnění a prezentace orgánům města v krátkodobém a
střednědobém rozpočtovém období; správy a údržby stávajícího majetku města (všech
majetkových souborů města) včetně jeho evidence a vedení relevantní dokumentace;
administrace a naplňování všech formálně právních náležitostí souvisejících s majetkoprávními
dispozicemi města (zejména s nemovitým majetkem); odpadového hospodářství města, kdy
město vystupuje jako původce a vlastník vzniklých odpadů; bytového a nebytového fondu
města včetně příslušných smluvních vztahů, administrativy, zpracování podkladových materiálů
pro rozhodování orgánů města, správy a údržby pohřebišť; odpovědnosti za účelné a
hospodárné vynakládání finančních prostředků a dodržování zákonných předpisů při nakládání
s rozpočtovými prostředky, atd. Ve svém odboru zajišťuje chod speciálního silničního
stavebního úřadu.
Nabízíme: Stravenky 130,– Kč, benefit karta, 25 dnů dovolené + 4 dny indispozičního volna, příspěvek
na důchodové pojištění
Přihlášku do VŘ zaslat na adresu Městský úřad Neratovice, Kojetická 1028, PSČ 277 11, k rukám
personalistky Dany Šimralové.
NUTNÉ DODRŽET POSTUP PŘIHLÁŠENÍ VYPSANÝ NA VYHLÁŠENÉM OZNÁMENÍ na adrese
www.neratovice.cz, výběrová řízení!!!!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?