- 50 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek

OnlineGastro.cz patří mezi největší online prodejce gastro vybavení profesionálních provozů. Máme zkušenosti s vybavením, montážemi a následným servisem jak s malými provozy typu fast food, přes restaurační zařízení až po větší kuchyně ve firmách, ve školách nebo v nemocnicích. E-shop gastro vybavení OnlineGastro.cz provozujeme již od roku 2010.
Hledáme posilu do obchodního týmu na pozici dispečer servisu a obsluha zákaznické linky a administrativa s tím spojená na plný nebo částečný úvazek 37,5 nebo 42,5 hodiny týdně.
Provozujeme jeden z největších e-shopů s gastro vybavením, práce je tedy převážně u počítače. Jedná se o obsluhu zákaznické linky s vyřizováním poptávek po servisu gastro zařízení, práce s firemními aplikacemi, správu servisních poptávek a reklamací. Dále o komunikace s dodavateli, řešení reklamací a komunikace se zákazníky.
Máš ukončené minimálně středoškolské vzdělání, nemáš problém s počítačem, s emailovými klienty a s office aplikacemi a hlavně s komunikací s lidmi.
Máš znalosti či zkušenosti s komunikací se zákazníky, s gastro provozem a s administrativní činností, rádi tě uvítáme do našeho týmu.
Velká výhoda je zkušenost v oboru elektrotechnik/mechanik, znalost gastronomických provozů a zařízení kuchyní. Důležitá je chuť do práce a učení se novým věcem.
Pracovní doba pondělí až pátek v rozmezí 8 – 16:30h, dle úvazku.
Zaškolení pro práci s firemními aplikacemi, odborné zaškolení produktových a technických znalostí potřebné pro komunikaci se zákazníky.
Velké množství firemních benefitů.
Klidná práce v příjemném prostředí v kanceláři v menším kolektivu, zázemí zaběhnuté firmy, firemní školení produktové a osobnostní.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?