- Plný úvazek
O nás
Hledáme do týmu další pečlivou a spolehlivou posilu, kterou baví různorodá práce v administrativě, v prostředí, které není stereotypní, poradí si s čísly, nastavováním a vyúčtováním plateb, evidencí smluv a dokumentů.
NOVORENT poskytuje komplexní služby v oblasti dlouhodobého pronájmu a správy bytů. Jsme tým profesionálů s lidským přístupem, který prostřednictvím kvalitního servisu a služeb zajišťuje majitelům bytů jejich spolehlivou správu a stabilní výnos.
Náplň práce:
- budete mít “pod palcem” systém evidence a registrace smluv v našem interním systému
- úpravy smluv – změny a aktualizace, příprava adhoc dokumentů, které budou kolegové a klienti potřebovat
- nastavení plateb a platebních předpisů dle uzavřených smluv
- evidence platebních předpisů – podklady pro účetní oddělení
- kontrola plateb, faktur a zasílání upomínek
- zajišťování požadavků našich klientů (majitelů bytů a podnájemníků), emailová a telefonická komunikace
- příprava podkladů pro roční vyúčtování
- pravidelná účast na týmových schůzkách
- úzká spolupráce s obchodním týmem
Co od Vás očekáváme:
- předchozí zkušenosti v administrativě, zákaznickém servisu, účetnictví nebo na podobné pozici min. 2 roky
- schopnost práci si dobře zorganizovat a určit si priority
- příjemnou a profesionální komunikaci – osobní, telefonickou i emailovou
- pečlivost a zodpovědnost (úkoly si umíte vzít za své a dotáhnout je do konce)
- schopnost pracovat samostatně a zároveň být součástí týmu
- máte rád/a ve věcech systém a pořádek
- práce s MS Office (Word, Excel), internet
- chuť učit se nové věci
- flexibilitu – schopnost hledat řešení, reagovat na požadavky našich zákazníků
- komunikativní AJ (zejména občasná písemná komunikace, emaily)
Co Vám můžeme nabídnout:
- pestrou a zajímavou práci s velkou mírou samostatnosti
- ohodnocení, které bude pro vás motivující (fixní a pohyblivá složka mzdy)
- menší, dobře fungující tým
- férové jednání a dobré vztahy
- 5 dní zdravotního volna, mimopracovní aktivity, občerstvení
- zaškolení a podporu
- mobilní telefon a notebook
- parkování a dobře dostupnou kancelář i vlakem
- neformální pracovní atmosféru
- nástup možný ihned (potřebujeme vás v kanceláři “co nejdříve”)
Benefity
- Sickdays
- Finanční bonusy a prémie
- Možnost kariérního růstu
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti
- Možnost parkování



