- 20 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Our client is a global market leader in providing software and digital marketing solutions to the automotive industry. They are an organisation where every person matters. Join our client and be a part of the evolution!
This job opportunity is suitable for candidates interested not only in managing activities of the CEO but to support with onboarding tasks in HR, coordinate smooth running of the office and much more!
What will you do:
- Support of the CEO: organisation of travel itineraries (flights, accommodation, Visa), administrative support
- General office duties: build and maintain a relationship with the office landlord, administration of office cards, ordering supplies for the office
- Activities related to HR: monthly administration of new hires/leavers, coordination of language courses, new starter induction, medical checks, company devices, meal vouchers
Your profile:
- Fluent English is a must!
- Advanced user of MS Office (Word, Excel, PowerPoint and Outlook)
- Able to influence and communicate effectively at all levels
- Excellent organisation skills with the ability to prioritise
- Previous experience in a similar role
Why join our client:
- You will become a part of the team full of professionals
- You can make an impact on the success of the client´s business
- Great location nearby Vltavska - Holesovie, Prague 7
- Flexible working hours, 25 days of holiday, cafeteria system, pension contribution, multisport card

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.