- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
💼 Hledáme asistentku, která má drive a smysl pro detail!
Máte rádi, když má vše svůj řád, a umíte udržet přehled i v dynamickém prostředí? Baví vás organizace, komunikace a podpora týmu, který pracuje na zajímavých právních projektech? Pak hledáme právě vás.
Do našeho týmu hledáme asistentku, která má energie na rozdávání, profesionální vystupování a chuť se učit nové věci. Hledáme člověka, který se nebojí zodpovědnosti, umí si práci zorganizovat a dotahuje věci do konce.
Pokud hledáte prostředí, kde můžete růst, být oporou profesionálnímu týmu a vaše práce bude mít smysl, pošlete nám svůj životopis a napište pár vět o sobě – rádi vás poznáme!
ASISTENTKA JEDNATELE s AJ (40 - 45.000 Kč)
* Zajišťovat plynulý chod kanceláře a administrativní podporu právníků
* Organizovat schůzky, spravovat kalendáře, připravovat podklady a dokumenty
* Komunikovat s klienty, institucemi i partnery, v češtině i v angličtině
* Pečovat o reprezentativní prostředí kanceláře
* Podílet se na koordinaci činností napříč týmem
* Min. SŠ vzdělání zakončené maturitou
* Výborné organizační schopnosti a pečlivost
* Reprezentativní a příjemné vystupování
* Dobrou znalost angličtiny (písemně i ústně)
* Pokročilou znalost práce s PC (Word, Excel, Outlook)
* Tah na branku, spolehlivost a proaktivní přístup
* Stabilní zázemí renomované právní kanceláře
* Příjemné pracovní prostředí v centru města
* Přátelský tým a otevřenou komunikaci
* Možnost osobního i profesního růstu
* Odpovídající finanční ohodnocení
*Lokalita: Praha

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.