- 26 000 – 37 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pokud máte zájem dozvědět se více o dané pozici, neváhejte nás kontaktovat na personálním oddělení společnosti nebo zašlete svůj životopis, kontakt Dominika Kožnarová, e-mail přes zobrazit tel. číslo .
Součástí Vaší práce bude:
" zpracování mzdového účetnictví zaměstnanců společnosti
" správa docházkového systému (oprava editací, pracovní neschopnosti, OČR)
" nastavování pracovních modelů, zadávání potřebných dat pro výpočet mezd, provádění srážek a odvodů
" přihlašování, odhlašování a změny zdravotních pojišťoven zaměstnanců
" vytváření bankovních příkazů pro převody mezd na účty zaměstnanců
" komunikace se zdravotními pojišťovnami, OSSZ a dalšími úřady
" výpočty a vedení exekucí, insolvencí
" posuzování nároků zaměstnanců na daňové úlevy a povinnosti zaměstnanců, zpracování ročního zúčtování daní pro zaměstnance
" zpracování podkladů pro refundaci a fakturaci mezd zaměstnanců
" celkové měsíční uzávěrky, kontroly výstupů, statistiky
" komunikace se zaměstnanci
" zajišťování dalších povinností vyplývajících z platné legislativy a snaha o zlepšování procesů
Pro tuto pozici potřebujete:
" středoškolské vzdělání nejlépe ekonomického směru
" znalost mzdového účetnictví, orientaci v pracovním právu
" praxi na obdobné pozici
" ekonomický rozhled, analytické a logické myšlení
" znalost práce na PC (Windows, Office – Excel, Internet)
" samostatný a zodpovědný přístup k práci, spolehlivost, flexibilitu, ochotu se dále vzdělávat
" trestní bezúhonnost
Výhodou:
" znalost systému ABRA, RON
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?