- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Chceš být součástí mezinárodního prostředí, nadšeného týmu a pracovat s voňavými produkty? Přidej se do společnosti, která je na trhu téměř 80 let a zakládá si na kvalitě svých výrobků a přátelské atmosféře!
Budeš mít na starosti:
• kompletní péči o svěřený region – oblast Prahy v segmentu hotelů
• vyhledávání nových zákazníků
• péči o stávající klienty
• spolupráci s distributory
• maximalizaci prodejů a marže ve svěřeném regionu
• technologickou pomoc při zaškolování personálu u zákazníka
• prezentace firmy a jejích produktů
• samostatné vedení obchodních případů až po uzavření smlouvy
• zodpovědnost za výsledek ve svěřeném regionu
• reporting
Práce tě bude bavit, když:
• rád(a) komunikuješ s lidmi, dokážeš lehce navazovat vztahy
• Ti vyhovuje práce, ve které jsi nezávislý(á) a nebojíš se vlastní iniciativy a také
máš:
• min. SŠ vzdělání
• zkušenost s obchodní činností - rychloobrátkové zboží výhodou
• uživatelskou znalost práce na PC – MS Office
• zodpovědnost, pečlivost, samostatnost a příjemné vystupování
• vztah ke gastronomii
• loajalitu vůči firmě
• ŘP sk. B – jsi zkušený řidič
• bydliště a orientace v daném regionu (ideálně v Praze a okolí)
• plat odpovídající zkušenostem a dovednostem 25 – 32 000 CZK
• po šestiměsíčním zapracování smlouvu na dobu neurčitou
• možnost kariérně růst a realizovat se v oblasti, ve které jsi nejlepší
• zajímavé portfolio benefitů:
• telefon
• auto
• příspěvek na penzijní připojištění
• lekce Aj
Těším se na Tvůj životopis!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?