- 16 500 – 26 250 Kč
- Zkrácený úvazek

NÁPLŇ PRÁCE: přijímání podání občanů a organizací, vedení spisové služby, oběh písemností a jejich archivaci a skartaci, výkon správní činnosti v oblasti evidence obyvatel, včetně poradenské a konzultační činnosti v této oblasti, zpracování a odesílání korespodence obecního úřadu, zveřejňování písemností na úřední desce, elektronické úřední desce a webových stránkách obce, výběr místních poplatků, vidimace a legalizace, výstupy z Czech POINTu, administrace webových stránek obce, vedení sekretariátu starosty, místostarosty, příprava a zajišťování podkladů pro informování občanů o činnosti orgánů obce, hlášení místního rozhlasu, organizačně technické zabezpečení voleb, zástup za ostatní zaměstnance v rozsahu určeném starostou, součinnost s ostatními zaměstnanci, orgány obce a orgány zastupitelstva a rady v rozsahu své činnosti
POŽADAVKY: minimálně středoškolské vzdělání ekonomického směru s maturitou, aktivní znalost práce na PC – Word, Excel, Internet, organizační a komunikační schopnosti, příjemné vystupování, aktivní a samostaný přístup k práci. Výhodou – znalost AJ nebo NJ, podvojného účetnictví, ŘP sk. B, praxe se státní správě nebo samosprávě
NABÍZÍME: služební telefon, dovolená 25 dní
KONTAKT: životopis s přílohami doručte do 31.3.2021 17 h, osobně na podatelnu Obecního úřadu Jedlová, nebo poštou (rozhoduje podací razítko pošty nebo podatelny OÚ na adresu: Obecní úřad Jedlová do rukou starosty obce Jedlová, Jedlová 321, 569 91 Jedlová. Obálku označte: „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – Referent státní správy a samosprávy s místem výkonu práce Obecní úřad Jedlová“.
Bližší informace najdete na: https://www.jedlova.com/aktuality/vyberove-rizeni-referent-statni-spravy-a-samospravy. Doplňující informace podá místostarosta Ing. Miloslav Sauer, tel.: zobrazit tel. číslo
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?