- Plný úvazek

Policejní prezidium České republiky
Referent společné státní správy a samosprávy
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Ministerstvo vnitra hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás
Policie České republiky je jednotný ozbrojený bezpečnostní sbor zřízený zákonem České národní rady ze dne 21. června 1991. Slouží veřejnosti. Jejím úkolem je chránit bezpečnost osob a majetku, chránit veřejný pořádek a předcházet trestné činnosti. Plní rovněž úkoly podle trestního řádu a další úkoly na úseku vnitřního pořádku a bezpečnosti svěřené jí zákony, předpisy Evropských společenství a mezinárodními smlouvami, které jsou součástí právního řádu České republiky. Policie České republiky je podřízena ministerstvu vnitra. Tvoří ji policejní prezidium, útvary s celostátní působností, krajská ředitelství policie a útvary zřízené v rámci krajských ředitelství. Zákon zřizuje 14 krajských ředitelství policie. Jejich územní obvody se shodují s územními obvody 14 krajů České republiky
O nás
Referent společné státní správy a samosprávy
Ředitelství finanční a majetkové správy PP ČR, odbor veřejných zakázek – pracovní poměr
Obecně
- místo výkonu: Praha 6, Bubenečská 20
- pracovní poměr na dobu určitou, smlouva na 1 rok s možností prodloužit pracovní poměr na dobu neurčitou
Náplň práce:
- zadávání veřejných zakázek dle zákona 134/2016 Sb.: od přípravy zadávacích dokumentů přes realizaci výběrového řízení a přípravu smlouvy až po evidenci a ukončení řízení včetně souvisejících jednání s členy komisí a dodavatelů.
- práce s elektronickým evidenčním systémem ETŘ
- práce s PC, práce v síti INTRANET
- práce v národním elektronickém nástroji (NEN) a ve věstníku veřejných zakázek (VVZ)
Co od Vás očekáváme:
- vysokoškolské magisterské vzdělání, v případě bakalářského stupně se odečítají roky praxe
- uživatelská znalost MS Office na velmi dobré úrovni, obecná orientace v programovém vybavení
- spolehlivost, samostatnost, pečlivost, zodpovědnost
- vysoké pracovní nasazení
- komunikační schopnosti
- organizační schopnosti, schopnost pracovat individuálně i v týmu
- čistý trestní rejstřík
- státní občanství ČR
Výhodou
- praxe v oblasti veřejných zakázek
- znalost informačních systémů PČR, zkušenost s informačním systémem ETŘ
- anglický jazyk
- řidičské oprávnění skupiny B
Co Vám můžeme nabídnout:
Platové podmínky a další benefity
- platová třída 13 se mzdou 29.410,- Kč – 43.370,- Kč (dle započitatelné praxe)
- zvláštní příplatek 2.200,- Kč
- osobní ohodnocení: po zapracování, dle zkušeností od 2.000,- Kč
- možnost čerpání prostředků z FKSP (penzijní připojištění, rekreace, dovolená)
řádná dovolená 25 dní, 5 dní indispozičního volna
Další informace
- pevná pracovní doba pondělí + čtvrtek 7:30 – 16:15 hodin, pátek 7:30 – 15:00 hodin
- termín pro zaslání životopisu: do 16. 6. 2023
- možnost nástupu: 1. 7. 2023 (či dohodou)
- součástí přijímacího řízení je osobní pohovor, jehož součástí bude test z praktické znalosti WORD – úprava textu, EXCEL – zhotovení tabulky včetně základních vzorců.
- pokud nebudete do 15 pracovních dnů kontaktováni, bude proveden výběr z jiných uchazečů, přičemž Vámi zaslané dokumenty budou zlikvidovány.
- V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis včetně e-mailové adresy pro účely vyrozumění a motivační dopis na adresu předmětem „referent společné státní správy a samosprávy“.
-
Případné doplňující informace je možné získat u vedoucího I. oddělení veřejných zakázek, tel. číslo: zobrazit tel. číslo .



