- 27 000 – 33 800 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

První kontakt e-mailem.
Nástup možný ihned.
Vedoucí správy budov a majetku
Jmenujeme se SMERO a jsme velkoobchod s kancelářskými potřebami. Náš svět ale netvoří pouze tužky, sešity a kancelářský nábytek. Nejdůležitější jsou pro nás zákazníci a jejich příběhy, starosti a potřeby. Správným výběrem vybavení jim šetříme čas i peníze. Už od roku 1998.
Přijmeme zkušeného a zodpovědného zaměstnance pro správu firemních budov a majetku.
Pokud máte zájem o práci v dynamickém prostředí prosperující firmy a máte schopnosti organizovat, plánovat a koordinovat všechny potřebné úkoly a projekty související s danou pozicí, neváhejte a zašlete svůj životopis.
Rádi Vás v našem týmu uvítáme.
Nástup je možný ihned. Práce je vhodná pro i osoby se zdravotním znevýhodněním nebo omezením OZZ/OZP.
Co budete dělat:
o Vaším úkolem bude spravovat a udržovat majetek společnosti, včetně budov a zařízení.
o Plánovat a zajišťovat provozuschopnost majetku.
o Zajišťovat předepsané revizní zkoušky a hlídat termíny revizí a údržby.
o Řešit podpůrnou infrastrukturu objektů (napojení na sítě).
o Zajišťovat opravy, údržbu zeleně a okolních komunikací.
o Budete mít na starost veškeré služby (od údržby po úklid).
o Řídit vztahy se subdodavateli a zajišťovat kvalitu poskytovaných služeb.
o Vyřizovat potřebnou administrativu a vést příslušnou dokumentaci.
o Řešit krizové a havarijní situace.
Co nabízíme za dobře odvedenou práci:
o SMERO je stabilní a úspěšná společnost, takže nabízíme především dlouhodobou spolupráci na pracovní smlouvu.
o Mzdu dostanete vždy včas.
o 5 týdnů dovolené.
o Stravenkový paušál cca 2 250 Kč měsíčně (107 Kč / pracovní den).
Příspěvek na pratelné 500 Kč měsíčně.
o Kartu do obchodního řetězce.
o Volné víkendy a svátky.
o Samozřejmostí jsou také zaměstnanecké slevy na zboží.
Jaký je náš ideální pracovník:
o Je stejně spolehlivý a zodpovědný jako ostatní SMERáci.
o SŠ/VŠ vzdělání nejlépe technického zaměření.
o Má zkušenosti se správou majetku, údržbou budov.
o Má praxi v daném oboru minimálně 5 let.
o Orientuje se v technologiích (vzduchotechnika, elektrozařízení, elektrorozvody atd.)
o Orientuje se v předpisech souvisejících se správou majetku.
o S dobrou znalostí právních předpisů týkajících se správy a údržby nemovitostí.
o Má logické uvažování, samostatný přístup.
o S vynikajícími organizačními a komunikačními schopnostmi.
o Znalost práce na PC.
o Vůbec nevadí, když je OZZ/OZP.
Životopisy zasílejte kontaktní osobě. Lenka Prokešová e-mail e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?