- Plný úvazek
Požadujeme:
- " Minimálně středoškolské vzdělání technického směru ukončené maturitou.
- " Znalost plánování a organizace údržby nemovitého majetku.
- " Odborná způsobilost s min. 2letou praxí na obdobné pozici.
- " Dobrá orientace v oblasti ekonomiky a legislativy v oblasti správy nemovitostí.
- " Orientace technických a stavebních dokumentacích.
- " Dobrý zdravotní stav.
- " Uživatelská znalost práce na PC (MS Windows, MS Word, MS Excel, MS PowerPoint).
- " Komunikační, organizační a řídící schopnosti, samostatnost v rozhodování, zodpovědnost a schopnost pracovat v zátěžových situacích.
- " Zkušenost s vedením kolektivu pracovníků.
- " Řidičský průkaz skupiny B.
Předmět činnosti:
" Zajištění běžných oprav a údržbu majetku společnosti vlastními zaměstnanci střediska správy a údržby majetku.
" Zajištění zpracování základní účetní agendy, rozborů a statistických hlášení souvisejících s provozem střediska dle pokynů nadřízeného.
" Zajištění okamžitého odstranění případných havárií ve společnosti v oblasti ekologie, energetiky, odpadních vod a úniku všech ostatních látek, majících povahu havárie ve smyslu platných zákonů.
" Zajištění a dodržování předpisů o bezpečnosti při práci a v provozu, předpisů zdravotních a protipožárních ve smyslu platných zákonů PO, BOZP a hygieny práce.
" Předkládá návrhy a požadavky na provedení rozsáhlejších oprav a nových investic.
" Zajišťuje údržbu a úklid administrativních prostor správních budov, konečných stanic MHD a vozoven.
" Zodpovídána za údržbu komunikací v areálech DP vč. chodníků, veřejných ploch, veřejného osvětlení a veřejné zeleně.
Nabízíme:
- " Pracovní poměr na dobu neurčitou.
- " Fond pracovní doby 37,5 hod./týden.
- " 5 týdnů dovolené, stravenky zdarma, pojištění odpovědnosti z výkonu povolání, benefitní poukázky (kultura, sport) plně hrazené zaměstnavatelem, příspěvek na penzijní/životní pojištění, zaměstnanecké jízdné včetně výhod pro rodinné příslušníky, příspěvek na rekreaci dětí, příplatky nad rámec ZP.
- " Možnost dalšího vzdělávání a zvyšování kvalifikace.
Výčet požadovaných dokladů pro zařazení uchazečů do výběrového řízení:
" Strukturovaný životopis zaměřený na průběh dosavadní praxe, odborné znalosti a dovednosti.
" Vlastnoručně psaný motivační dopis (proč mám zájem o tuto pracovní pozici).
" Doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně další doklady prokazující odbornost.
Předpokládaný nástup 1. 6. 2022.
Přihlášky včetně požadovaných dokladů je nutno doručit v zalepené obálce označené textem:
„Výběrové řízení – Vedoucí střediska 15 – NEOTVÍRAT“, do 13.05.2022 do 12 hodin na sekretariát společnosti.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu
či nevybrat žádného uchazeče.



