- 80 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek

Krajský úřad Jihomoravského kraje
hledá vhodného kandidáta/kandidátku na obsazení místa
referent/ka posuzování vlivů na životní prostředí a integrované prevence oddělení posuzování vlivů na životní prostředí
odboru životního prostředí
(pracovní poměr na dobu určitou – zástup za rodičovskou dovolenou a výkon veřejné funkce)
Místo výkonu práce: Žerotínovo náměstí 3, BRNO
Platové podmínky: se řídí zákoníkem práce a nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, platová třída 11
Termín nástupu: listopad 2021 – dle dohody
Charakteristika vykonávané práce:
Koordinace státní správy na úseku posuzování vlivů na životní prostředí a integrované prevence v působnosti kraje.
Konkrétně se jedná o souhrnné práce při zajišťování výkonu státní správy podle zákona o krajích, zákona o posuzování vlivu na životní prostředí (EIA) a zákona o integrované prevenci (IPPC) a všech prováděcích předpisů s nimi souvisejících. Vedení prvoinstančních řízení v těchto oblastech, příprava podkladů a stanovisek pro samosprávu JMK, vedení veřejných projednání EIA, jednání s provozovateli zařízení v režimu integrované prevence, kontrolní činnost, úzká spolupráce s ostatními odděleními odboru životního prostředí v oblasti ochrany ovzduší, odpadového hospodářství a vodního hospodářství.
Jedná se o rozmanitou práci v oblasti ochrany životního prostředí, pro kterou je v řadě případů typické široké zapojení veřejnosti.
Kontaktní pracovník: Ing. Jiří Hájek, vedoucí oddělení posuzování vlivů na životní prostředí, telefon zobrazit tel. číslo .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?